52 POŠTE za 52 NEDELJE: Posle 50 godina renovirana pošta na Dedinju (FOTO)
Nakon pet decenija poslovanja, pošta 11040 Beograd 33, u Ulici Neznanog junaka 2a na Dedinju lepše i komfornije mesto, uređeno po meri novog doba i prilagođeno potrebama savremenih korisnika
Paralelno sa akcijom "52 pošte za 52 nedelje”, kojy uspešno realizuje u seoskim i prigradskim sredinama, "Pošta Srbije", u sklopu redovnih i planskih aktivnosti, adaptira i otvara pošte u gradskim sredinama.
Tako je, nakon pet decenija poslovanja, pošta 11040 Beograd 33, u Ulici Neznanog junaka 2a na Dedinju lepše i komfornije mesto, uređeno po meri novog doba i prilagođeno potrebama savremenih korisnika.
Renoviranu poštu 7. marta je pustio u rad Milan Krkobabić, direktor Javnog preduzeća "Pošta Srbije”, istakavši da su svi građevinski radovi i novi nameštaj delo zaposlenih u Pošti Srbije.
- Sve što je ovde urađeno, uradili su naši ljudi, dobri majstori različitih profila, tako da smo kupili samo materijal. To pokazuje da je "Pošta Srbije" u stanju da pruži odgovor na svako pitanje. Ovde smo zbog građana. Pitao sam sada korisnicu da li je zadovoljna našim uslugama i ona je rekla da jeste. Naši radnici su profesionalni, stručni i ljubazni. I naša usluga je, što nije beznačajno u ovim vremenima, najjeftinija. Ne postoji jeftinija usluga na teritoriji Beograda i cele zemlje. Pošta Srbije samo kvalitetnom uslugom, pod povoljnim uslovima, može da zadrži klijente, kojih ima 20 miliona mesečno, a to je impozantna cifra. Zaposlenima u Pošti zarade može da obezbedi samo novopronađeni posao i zato se trudimo da pronađemo nove poslove i da se izborimo sa konkurencijom – to je naša logika, pobednička logika”, istakao je direktor Krkobabić i prvim korisnicima usluga pošte na Dedinju podelio prigodne poklone.
Pošta je neprekidno radila i tokom renoviranja, a preuređivanje je vršeno etapno.
Opremljeno je 250 kvadrata poslovnog prostora, u skladu sa potrebama oko 57.000 stanovnika upućenih na usluge ove poslovnice Pošte Srbije, kao i oko 4.500 pravnih lica, među kojima su 22 ambasade, strana predstavništva, državne institucije i agencije, bolnice, vojne ustanove, sportski centri i klubovi, ugledne firme.
Lep i funkcionalan ambijent šalter sale idejno je rešen prema svetskim poštanskim standardima i u skladu sa potrebama savremenih korisnika.
Na šest šaltera, povezanih u jedinstven tehnološko-informacioni sistem Post-TIS, koji su kreirali i razvili stručnjaci Pošte, dostupne su sve klasične i savremene poštanske i platne usluge, organizovana je isporuka pošiljaka, a velikim korisnicima je na raspolaganju i 150 fahova, od kojih je trenutno zakupljeno 99.
Ova ekspozitura Pošte Srbije ima 30 dostavnih rejona na području koje obuhvata deo opština Savski venac i Voždovac, organizovanu specijalizovanu dostavu i kurirsku službu sa 12 dostavljača.
Njeni poštari donose pošiljke na adrese 18.800 domaćinstava i sedišta velikog broja pravnih subjekata i ustanova od javnog značaja.
Tim pošte u elitnom beogradskom naselju, koji čini 82 radnika, prošle godine je realizovao milion usluga i ostvario prihod od preko 76 miliona dinara.
Pošta na Dedinju radi od ponedeljka do petka od 8 do19 časova, a subotom od 8 do15 časova.
(Telegraf.rs)