TV TAKSU MORAJU DA PLAĆAJU I MRTVI? Računi stigli i za hodnike zgrada, kotlarnice i garaže!
Sudeći po žalbama naših čitalaca, TV taksu su primorani da plaćaju i mrtvaci, čije kuće se ne koriste godinama, gde su brojila takođe neaktivna od dana njihove smrti, ali i oni koji koriste zajedničke prostorije u zgradama, kao što su stepenice, kotlarnice, garaže...
Građani Srbije su, pored toga što im je januarski račun za električnu energiju stigao sa zakašnjenjem ili uopšte nije dostavljen, sada primorani da isti šalju na reklamaciju zbog neuredno obračunate takse za javni medijski servis!
POVLAŠĆENE KATEGORIJE: Evo ko neće morati da plaća taksu za RTS
Naime, sudeći po žalbama naših čitalaca, TV taksu su primorani da plaćaju i mrtvaci, čije kuće se ne koriste godinama, gde su brojila takođe neaktivna od dana njihove smrti, ali i oni koji koriste zajedničke prostorije u zgradama, kao što su stepenice, kotlarnice, garaže...
- Stigli su nam računi sa uračunatom TV taksom za zajedničku struju na stepenicama. Zatim nam je ista ta taksa obračunata i za kotlarnicu. U pitanju je posebno brojilo koje računa struju samo za kotao i to za grejanje vode u čitavoj zgradi - objašnjava za Telegraf Beograđanka Ana B., predsednica kućnog saveta navodeći kako je umesto 150 dinara koliko košta TV pretplata, ova suma više puta neosnovano uračunata u krajnji račun.
Stanovnici iz stambenih zgrada nisu jedini kod kojih je prisutan problem, jer su nevoljama izloženi i oni koji su izgubili svoje najbliže.
- Jako sam se iznenadila i iznervirala kada mi je dopremljen račun za struju za kuću moje pokojne babe. Zamislite kako sam se osećala? Žena je umrla pre dve i po godine, od tada niko ne živi u kući, a isto toliko vremena nema ni promena na brojilu. Naravno, o tome ne mogu nikoga da obavestim, jer se na broj koji služi za reklamacije i informacije o TV pretplati, niko ne javlja - navodi naša čitateljka, koja je želela da ostane anonimna.
Reklamacije građana koje mogu da vas oslobode od TV pretplate obavljaju se na adresi RTS-a, a ekipa Telegrafa nije uspela da dobije odgovore od Radio televizije Srbije na pitanja kako je došlo do ovih greški, i koja je procedura koju građani treba da prate u slučaju da dođe do reklamacija.
Iz tog razlog vam prilažemo, jedino objašnjenje koje za sada imamo,a tiče se standardnog postupka ako ste "fizičko lice koje koristi više merila električne energije u stambenoj jedinici, odnosno poslovnom prostoru koji se ne koriste".
Tada je, naime, potrebno da popunite odgovarajući obrazac, koji ćete uz adekvatnu dokumentaciju poslati putem pošte ili ličnom dostavom na adresu Radio-televizija Srbije, Službe poslovog inženjeringa RTS, Kneza Višeslava br. 88.
Dokumentaciju pogledajte ovde:
(Telegraf.rs)