DANI KOMUNIKACIJE 2016 U ROVINJU: Učesnike očekuju vrhunski predavači i takmičenja

Na Danima komunikacija 2016 očekuje se preko 1.500 učesnika iz Hrvatske i regije za koje su organizatori pripremili mnoštvo propratnih sadržaja poput koncerata, izložbi i brojnih drugih prilika za neformalna druženja

Četvrto izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održaće se od 14. do 17. aprila u rovinjskom hotelu Lone u organizaciji HURA-e i IAB-a. Ovogodišnji Dani komunikacija nude bogat program koji uključuje predavanja vrhunskih svetskih stručnjaka, predstavljanje aktualnih svetskih trendova, otkrivanje tajni najuspešnijih komunikacijskih kampanja kao i brojne rasprave, radionice i takmičenja.

NAJIŠČEKIVANIJI FESTIVAL U GODINI: Dani komunikacija u Rovinju!

Novitet ovogodišnjih dana komunikacija je platforma "Export Stage" u kojoj će investitor i preduzetnik Nenad Bakić razgovarati sa predstavnicima hrvatske kreativne industrije koji su svoje proizvode i usluge uspeli da izvezu van granica Hrvatske.

- Ove godine osim vrhunskih stranih predavača po čemu su Dani komunikacija regionalno prepoznati, želeli smo da ukažemo na uticaj koji kreativne industrije imaju na hrvatsku ekonomiju kao i na njihov snažan izvozni potencijal. Studija sprovedena od strane Ekonomskog instituta u Zagrebu je pokazala da kulturne i kreativne industrije, čiji sastavni deo čini i industrija oglašavanja i tržišnog komuniciranja ostvaruju 2,3 odsto bruto nacionalnog dohotka. Ovaj industrijski sektor izuzetno je otporan na ekonomsku krizu te zapošljava više od 42 hiljade ljudi odnosno 3% ukupno zaposlenih u zemlji. Istraživanje koje smo proveli među članicama HURA-e je pokazalo da 91% naših članica već izvozi svoje usluge i proizvode. S obzirom na navedene podatke oglašivačka industrija pokazuje veliki potencijal da postane snažan izvozni proizvod i to bi svakako trebalo da podrži - izjavio je Davor Bruketa, predsednik Uprave HURA-e, suorganizator Dana komunikacija.

Na Danima komunikacija po prvi put će se održati takmičenje za mlade agencijske profesionalce pod nazivom "Young Lions", koji je dio globalnog naticanja u sklopu kanskog festivala.

- Ovo takmičenje jedinstvena je prilika za mlade kreativce do 30 godina da se dokažu na nacionalnoj, a potencijalno i na svetskom nivou. Njihov je zadatak da u roku od 24 sata osmisle kampanje u kategorijama print, cyber i design, odnosno 48 sati za kategoriju film. Najbolji od 4 pobednička tima nagradićemo putovanjem na CannesLions 2016. Kampanje se kreiraju za neprofitne, humanitarne ili organizacije civilnog društva, kojima će se proizvedeni materijali dati na korištenje bez naknade, što predstavlja veliku dodatnu vrednost ovog projekta - izjavio je Jan Jilek, predsjednik IAB-a, jedan od organizatora festivala.

Učesnike Dana komunikacija očekuju predavanja vrhunskih komunikacionih stručnjaka koji dolaze sa renomiranih svetskih festivala Cannes Lions i Eurobest. Među predavačima ističe se Yousef Tuqan Tuqan, jedan od najiskusnijih i najcenjenijih tehnoloških preduzetnika Bliskog Istoka i Severne Afrike. Na svom predavanju "Arabs Be Like – vodič kroz moderni Bliski Istok" pružiće dubinski pogled na život modernog Arapa, kao i na to kako regionalni i globalni brendovi uspevaju, odnosno ne uspevaju povezati se sa svojom publikom. Tom Tejs, izvršni predsednik globalne strategije agencije FBC i jedan od vodećih stratega marketinške industrije današnjice na svom predavanju "Promena ponašanja je nova crna (i zlatna)" pokazaće da tajna uspeha kreativnih i efektivnih kampanja leži u promeni ponašanja potrošača. Rogier Vijverberg izvršni je kreativni direktor i suosnivač međunarodne agencije SuperHeroes čija je glavna misija spasiti svet od dosadnih reklama. Višestruko je nagrađivani digitalni doajen koji je radio za velike svetske brendove što su LG, Diesel, Converse, ASUS i Coca Cola. Na Danima komunikacija govoriće o tehnološkim idejama koje spašavaju svet od dosade i dodaju humanost inovacijama.

Na Danima komunikacija održaće se dodele nagrada strukovnih natecanja Effie, IdejaX i Mixx. Prijave za natecanje Effie, koje nagrađuje agencije, oglašivače i kampanje koje su postigle veliki tržišni uspeh temeljen na učinkovitosti i strateškom promišljanju komunikacija već su otvorene i traju do 3. marta 2016. godine. Žirijem nagrade Effie ove godine predseda Kristijan Gregorić, izvršni direktor za marketing i razvoj kompanije Franck. IdejaX, nacionalno takmičenje u kreativnosti i ove godine poziva sve domaće kreativce i agencije da odmere svoje snage i pokažu svoju kreativnu produkciju i potencijal te da se predstave potencijalnim klijentima. Prijave su otvorene do 25. marta 2016., a žirijem predseda Siniša Waldinger, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM. Takmičenje Mixx koje nagrađuje najbolje radove u online medijima otvoreno je do 13. marta 2016., a žirijem predseda Vladimir Končar, iz agencije Studio Revolucija.

Na Danima komunikacija 2016. očekuje se preko 1.500 učesnika iz Hrvatske i regije za koje su oganizatori pripremili mnoštvo propratnih sadržaja poput koncerata, izložbi i brojnih drugih prilika za neformalna druženja. I ove godine svi zainteresovani studenti do 26 godina starosti dobijaju besplatnu kotizaciju uz pokazivanje indeksa.

(Telegraf.rs)