"VOZILA GA JE SAMO POKOJNA BABA DO PIJACE": Ovo je TOP 5 REKLAMA za prodaju POLOVNIH AUTOMOBILA u Srbiji!

Auto je dedin, čuvao ga je kao dete, žena ga je jednom "čuknula" i od tada nije sela u njega, baba ga je vozila samo do pijace i nazad...

Prema jednoj legendi, postoji starija gospođa u Nemačkoj koja prodaje garažiran auto, koji joj je bio "drugi auto", koji je malo prešao i služio joj samo za put do prodavnice i nazad. Prema istoj legendi, niko ne zna kako se zove ta gospođa!

Baba iz Nemačke, a u nekim situacijama i tetka iz Beča, ujak iz Italije, svekrva iz Švajcarske itd., glavni su junaci priča na koje "padaju" i pravi stručnjaci za automobile, a kamoli oni koji se u ovoj tematici ne snalaze najbolje.

I sami znate na koje sve izgovore su ljudi spremni kako bi uspeli u svojoj nameri da prodaju svoj auto. Tako na primer, muškarci se često pozivaju na svoje supruge, pa tako kažu da su one vozile automobil i to samo u prekim potrebama, kada je trebalo negde hitno da se ode, a oni nisu bili kod kuće.

Ipak ima i druga verzija priče, a to je da je vozilo malo udareno jer ga je žena "čuknula" kada je prvi put sela u njega, i da joj od tad više nije palo na pamet da uzme volan u ruke.

Naravno, među svim polovnim automobilima nađe se i onaj čiji oglas je nostalgičan, pa se tako pozivaju na svog pokojnog dedu koji je auto čuvao kao da je njegovo dete.

Međutim, pojedini oglasi na pri momenat podsećaju na one poruke koje se prikazuju na raznim televizijskim programima, a u kojima usamljene osobe traže srodnu dušu, pa obično na kraju stoji "samo za ozbiljne, može sms, samo zainteresovani itd.".

Kao i sve u životu, i prodaja vozila ima svoje simpatične i one manje simpatične strane. Naime, prodavci su često spremni na bukvalno sve samo kako bi prodali auto.

Tako na primer, često može da se dogodi da u motore koji su mnogo prešli sipaju gušće ulje i druge aditive kako bi se njegova kompresija poboljšala.

Ranijih godina, godište se procenjivalo na osnovu pepeljare u vozilu, jer je svaka na sebi imala utisnutu godinu proizvonje automobila. Naravno, oni koji trguju su bili svesni toga, pa su počeli da ih menjaju, pa tako prodaju auto s lažnim godištem pepeljara.

Takođe, na auto pijacama prodavce ćete uvek videti s flašom vode, krpama i sprejem u rukama. Pitate se zašto?

Zato što auto uvek mora da ima besprekoran sjaj i boju. Kada su u pitanju pneumatici tj. gume, spremni su da ih mažu raznim sjajevima kako bi izgledale kao nove, ali čim ih kupac odveze i sam se uveri da su to protektovane gume, koje dosta često prave probleme pri upravljanju i u toku vožnje.

U komentarima nam napišite na kakve izgovore i laži ste vi nailazili.

(M. Bojić)