Evo zašto ŽENE u reklamama imaju - PLAVU MENSTRUACIJU!
S obzirom na to da krv asocira na bolest, povrede i nešto negativno, menstrualna krv je u reklamama za higijenske uloške, kojih dnevno vidimo na desetine - plave boje
Plavu krv imaju kraljevi, kraljice, pripadnici aristrokratije i žene u reklamama za higijenske uloške. Da li ste ikada zapitali zašto je to tako?
Naime, kroz istoriju se menstrualna krv gledala na različite načine. U nekim kulturama je smatrana simbolom za nečisto, u drugim se poistovećivala sa Božjom kaznom, u trećoj je označavala plodnost i čistoću. Ponegde, međutim, kao i u Starom zavetu, menstrualni ciklus žene, predstavljan je kao bolest.
TESTIRALA SAM SVOJU PLODNOST: Evo koliko još imam godina da postanem MAJKA!
Upravo iz tog razloga, jer krv asocira na bolest, povrede i nešto negativno, prema rečima ginekologa Mime Fazlagić, menstrualna krv je u reklama za higijenske uloške, kojih dnevno vidimo na desetine, plave boje.
ZABORAVITE NA IGLE KADA VADITE KRV: Google sprema revolucionarni uređaj
- Bilo bi veoma neprihvatljivo da se krv pojavljuje u reklamama. Kao takva ona asocira na nešto loše, na bolest. Psihološki gledano, krv na ljude nikada ne deluje pozitivno - objašnjava dr Fazlagić.
Odluku o tome da krv na reklamama za uloške bude plave, a ne crvene boje doneo je tim psihologa. Deluje suludo, ali dok se menstrualna krv predstavlja kao tečnost plave boje, na tim istim televizijama se konstatno pojavljuje krv u filmskim scenama.
Ovo je prava istina o tamponima i ulošcima! (VIDEO)
Naša sagovornica objašnjava da se u reklamama za uloške akcenat stavlja na tečnost, a ne na krv , kao i da ista ciljna grupa ne prati te reklame, baš kao i filmove u kojima su zastupljene scene krvoprolića.
Koje ste još "nelogične" stvari primetili u reklamama? Podelite to sa nama u komentarima, kako bismo i njih uspeli da objasnimo.
(Telegraf. rs)