POŠTA ZA PRIMER: Neto dobitak preko 21 milion evra za 9 meseci!

Za devet meseci ove godine "Pošta Srbije" ostvarila je neto dobitak od preko 21 milion evra, tačnije 2,54 milijarde dinara, što je gotovo za trećinu bolji rezultat nego prošle godine

"Pošta Srbije"  je za devet meseci ostvarila neto dobitak od preko 21 milion evra, što je za trećinu bolji rezultat nego u istom periodu prošle godine. Pošta beleži permanentni rast neto dobiti i smanjenje troškova.

Pošta Srbije novim poslovnim zamahom slavi Svetski dan pošte! (FOTO)

"Pošta Srbije" svojim korisnicima nudi 467 različitih proizvoda i usluga, na 4.500 automatizovanih šaltera u preko 1.500 pošta širom Srbije. Mesečno se u Poštama izvrši oko 39 miliona usluga, odnosno za devet meseci pruženo je skoro 350 miliona usluga.

Novi rekord Pošte Srbije: Dobit 40% veća nego prošle godine!

Sa ciljem da Pošta bude što efikasnija, od 1. oktobra nesmetano funkcioniše nova organizacija Pošte, urađena po funkcionalnom principu sa definisanom odgovornošću od vrha do dna.

Smanjen je broj direktora sa 98 na 32, a broj službi manji je za 150.

- Ono što je posebno važno i retko za javni sektor Srbije, Pošta je sopstvenim snagama kreirala i primenila novu organizaciju i sistematizaciju, uz sprovođenje internih poziva za vodeća mesta u kompaniji, pri čemu su kolege birale kolege, poštujući struku, dosadašnje rezultate i nova viđenja kako sistem može ići napred - rekao je Milan Krkobabić, direktor JP "Pošta Srbije".

Nova stranica poštanske istorije beleži da je ovo poslovodstvo izabrano na jedinstven način u Republici Srbiji. Putem internih poziva na kojim je učešće uzelo preko 400 zaposlenih, što je u proseku 8 prijava po jednom mestu.

Prvi put je definisan optimalan broj izvršilaca na netehnološkim radnim mestima. Vođeni porukom direktora da nema viška zaposlenih nego manjka posla, deo radnika iz administarcije se raspoređuje na nova radna mesta u tehnologiji, na novim uslugama - menjački poslovi, poslovi zastupanja u osiguranju i druge usluge koje se pripremaju za građane.

EVO KAKO DA SRPSKA JAVNA PREDUZEĆA OZDRAVE: Ovo su saveti Milana Krkobabića koji je POŠTE SRBIJE "stavio na noge"!

"Pošta Srbije" je primer dobrog korporativnog upravljanja, u kojoj postoji visok stepen saglasnosti uprave, menadžmenta i sindikata. To omogućava da se nastavi dalje sa realizacijom internih poziva koji su u toku i poslova novog normiranja radnog učinka u skladu sa tehnologijama koje se primenjuju u Pošti.

Članovi Nadzornog odbora "Pošte Srbije" visoko su vrednovali impresivne poslovne rezultate, samostalno i samoinicijativno rešavanje svih krupnih pitanja, počev od temeljne reorganizacije i unošenja nove energije u sistem, do lansiranja novih usluga i proizvoda i obezbeđivanja pune uposlenosti svih 15.000 radnika.

Direktor JP "Pošta Srbije" rekao je da upravo ovo što se radi u Pošti predstavlja valjan model i za druga velika javna preduzeća kako da rastu, razvijaju se, budu profitabilna i društveno odgovorna.

- Deo te društvene odgovornosti podrazumeva da velika javna preduzeća pune budžet Republike Srbije, a ne da ga prazne - istakao je Krkobabić.

On se zahvalio upravi, radnicima Pošte i sindikatima na izuzetnom i obavezujućem rezultatu koji ihstavlja daleko ispred konkurenata, kako domaćih tako i stranih.

(Telegraf.rs)