TRAŽIM PAORA: Bilbordi na kojima je "Zlatokosa spremna da rađa", razbesneli žene u Srbiji!

Bilbord diskriminatornog sadržaja viđen je na nekoliko lokacija u Vojvodini, a na kojem devojka plave kose poručuje da "traži paora", te da je "spremna da rađa"

Poverenik za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković osuđuje kao krajnje neprimerenu i uvredljivu reklamu na bilbordima po Vojvodini kojom se poljoprivredni proizvod na omalovažavajući način dovodi u vezu sa ženama.

Koliko seksualnog iskustva je previše za ženu?

Sadržaj u kome se žena svodi na objekat, uz stereotip da je njena jedina svrha da rađa, duboko je diskriminatoran, vređa dostojanstvo žene i grubo podržava predrasude o neravnopravnosti žena - saopštila je danas Kancelarija poverenika.

Promovisanje takvih patrijarhalnih modela prema kojima je za ženu važno da je iz dobre porodice, zdrava, snažna i spremna da rađa, duboko se kosi sa domaćim antidiskriminacionim propisima i zakonodavstvom.

Poverenica Janković traži od svih koji oblikuju javni život u Srbiji, među kojima su i kompanije i marketinške agencije, da poštuju propise i profesionalne standarde i da se uzdrže od uvredljivih, seksističkih i diskriminatorskih sadržaja, a da svoju kreativnost izraze na primeren način, poštujući dostojanstvo žene.

Poverenica na kraju saopštenja ističe da je povodom ovog slučaja podneta pritužba i da će se po njoj postupati u zakonom propisanom roku.

Sporna reklama pokazuje devojku u polju pšenice, sa tekstom "Tražim paora, iz dobre porodice, zdrava i snažna, spremna da rađa - dok je reklama za sorte pšenice.

Od sada Telegraf pratite i na Vajberu!

(Telegraf.rs / Izvor: Tanjug)