EVO KAKO SRPSKE FIRME MOGU DA RADE U NORVEŠKOJ i da zarade velike pare!

- Potrebno je dobro ispitati tržište i pogledati šta se traži. Ipak, jedno je sigurno, kada jednom osvojite potrošače u Skandinaviji, oni ostaju lojalni vašim proizvodima - rekla je Milica Zatezalo, bivša ekonomska savetnica za zemlje nordijskog regiona u intervjuu za sajt norveške ambasade u Beogradu

Milica Zatezalo, bivša ekonomska savetnica za zemlje nordijskog regiona u Ambasadi Republike Srbije u Kraljevini Švedskoj, smatra da postoji značajan potencijal za produbljivanje ekonomske saradnje Norveške i Srbije.

ZA GODINU DANA SAM OD PLATE KUPILA STAN I KOLA: Priča Srpkinje koja je otišla da radi u Norvešku

Ona navodi da potencijal nije dovoljno iskorišćen. Takođe, Zatezalo objašnjava i na koji način srpske firme mogu da se probiju na norveško tržište.

- Ekonomski potencijal saradnje između Srbije i skandinavskih zemalja je značajan, ali nedovoljno iskorišćen. Razloga za to je puno - od nedostatka sveti kompanija na obe strana o mogućnostima saradnje do nepoznavanja mogućnosti za poslovne prilike - navela je Zatezalo.

Ona je dodala da je trgovinska saradnja između Srbije i Norveške ograničena godinama unazad i da se odlikuje malom vrednošću izvoza i malom broju kompanija koje posluju na obe strane.

- Prema poslednjim podacima vrednost spoljnotrgovinske razmene između dveju zemalja je iznosila 31,8 miliona evra, a Norveška je jedina nordijska zemlja sa kojom je Srbija ostvarila suficit - rekla je Zatezalo.

Ipak, ono što je obećavajuće jeste činjenica da postoji trend rasta u trgovini između dve zemlje.

- Norveško tržište predstavlja veliki izazov. Kompanije iz Srbije koje su spremne da na to tržište isporuče kvalitetne proizvode koji ispunjavaju standarde pronaći će put do potrošača bez ikakvih problema - tvrdi Zatezalo.

Bivša ekonomska savetnica je objasnila da kompanije u sferi ekonomskih poslova mogu dobro da prođu na tom tržištu, a istovremeno je istakla jednu izuzetno bitnu stvar.

- Potrebno je dobro ispitati tržište i pogledati šta se traži. Ipak, jedno je sigurno, kada jednom osvojite potrošače u Skandinaviji, oni ostaju lojalni vašim proizvodima - istakla je Zatezalo.

Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!

(Telegraf.rs / Izvor: Norveska.org.rs)