"NAŠ KOPIRAJTER JE IMAO SEKS": Ovo je najoriginalniji oglas za posao u Srbiji!
Ovaj oglas je u prva 24 časa videlo 60.000 ljudi, a do kraja dana tim ove agencije raspolagao je sa nekoliko dobrih portfolija i cv-jeva kandidata!
Da je u vreme izobilja mogućnosti, oštre konkurencije, ali i surovih uslova tržišta, jedna od najskupljih reči na svetu originalnost, na pravi način shvatila je jedna marketinška firma iz Beograda, koja je, iz vrlo određenog razloga, javnost obavestila da je njihov kopirajter imao seks i tako pokazala kako se "obrće igrica" zvana "sastavljanje oglasa".
HIT OGLAS: Beograđanin iznajmljuje bele golubove za venčanja! (VIDEO)
Koliko puta ste videli oglas za posao koji počinje (i završava se) sa "potreban _____ (upisati profesiju/struku po želji)" i sa koliko entuzijazma ste poslali svoju radnu biografiju na označenu adresu? Znamo mi - previše i nimalo.
Od poslodavaca koji (u teoriji) mnogo polažu na kreativnost, trud, "kefalo" i inovacije, preveliki broj njih zaboravio je da u današnje vreme verovatno ne postoji nijedna životna (pa ni poslovna) sfera u kojoj je dobro biti običan.
Među njima svakako nije kreativni tim beogradskog predstavništva agencije Havas WW, koji se, kako kažu, opravdano pozicionirao kroz slogan i ideju "Drugačija perspektiva", ističući u prvi plan svoju najveću prednost - sposobnost da realnost vide iz ugla koji je neočekivan, ali očigledno dobar, što su i dokazali tražeći novog kopirajtera za svoju firmu, jer je prethodni "imao seks i otišao na trudničko".
- Mnogo je ljudi (žena) išlo na trudničko, ali smo mi prvi naglasili uzrok trudničkog bolovanja. Da se to dogodi, trebalo je malo hrabrosti koju je imao i kompletan menadžment agencije. Iza svega su u suštini CBI - Creative Business Ideas odnosno "alat" koja hvata momentum, prirodu trenutka u kome se određena komunikacije emituje i shodno tome formira ideju - objašnjava kreativni direktor ove agencije Janko Pavlović.
O tome da li ovakve metode rada i kreativne tehnike pogađaju metu, kao i uvek najbolje govore rezultati: njihov oglas je u prva 24 časa videlo 60.000 ljudi, što je, pritom, bio organski doseg, a ne onaj koji omogućavaju plaćene reklame.
U toku prvog sata stiglo je nekoliko prijava zainteresovanih za mesto novog kopirajtera, a do kraja dana tim ove agencije raspolagao je sa nekoliko dobrih portfolija i cv-jeva kandidata.
- Ko god zna koliko se teško nalazi dobar kopirajter, zna koliko je ovo stvarno veliki uspeh. Pored toga, imamo mnogo duhovitih i pozitivnih komentara, što nas i mimo okvira profesije, posebno raduje. Mi smo uživali dok smo radili, a publika uživa u oglasu - ističe Pavlović, dodajući ono što o agenciji koju vodi, govori bolje i od njihovih idejnih rešenja: "Biti kreativac u Havasu znači biti profesionalan. Sve ostalo je šala."
Od sada možete pratiti Telegraf i na Vajberu!
(Jovana Babić)