Hilari Klinton potrošila dva miliona dolara za kampanju, raspametićete se koliko je dala za frizuru!
Za novi izgled nekadašnje prve dame SAD probrinuli su se frizeri ekskluzivnog salona Džon Baret u tržnom centru Bergdorf Gudman na Petoj aveniji
Hilari Klinton, vodeći kandidat za nominaciju demokrata u trci za predsednika SAD, potrošila je dva miliona dolara za emitovanje prvih televizijskih reklama u državama Ajova i Nju Hempšir, koje prve otvaraju birlišta za izbore 2016. godine. Takođe, za svoju novu frizuru je platila čak 600 dolara, odnosno više od prosečne američke nedeljne zarade.
PUTIN I JA BI SE ODLIČNO SLAGALI: Donald Tramp šokirao svojom izjavom, kritikovao Obamu!
Za novi izgled nekadašnje prve dame SAD probrinuli su se frizeri ekskluzivnog salona Džon Baret u tržnom centru Bergdorf Gudman na Petoj aveniji.
Što se tiče reklama, koje će se od sutra prikazivati na televiziji, one govore o njenom radu u vezi sa porodičnim problemima i njenom odnosu sa pokojnom majkom.
Na taj način, njen tim je pokušao da javnosti ponovo predstavi jednu od najpoznatijih američkih političkih ličnosti i prikaže je kao borca koji razume svakodnevne probleme prosečnog Amerikanca, prenosi AP.
- Nakon završenih studija prava, ona je mogla da se zaposli u nekoj velikoj firmi, ali je otišla da radi u Dečijem fondu odbrane. U Arkanzasu se borila za reformu školstva kako bi promenila živote svih nas. Kao prva dama, pomogla je da osam miliona dece dobije zdravstvenu negu - navodi su jednoj reklami.
U drugoj, prikazuje se život njene pokojne majke Doroti Rodam s posebnim osvrtom na njeno nesrećno detinjstvo, obeleženo napuštanjem, zanemarivanjem i siromaštvom.
Popularnost Hilari Klinton prethodnih nedelja je opala, a ona se suočava sa kritikama da je koristila privatni mejl za službenu prepisku u peridou od 2009. do 2013. godine, kada je bila na funkciji državnog sekretara SAD.
(Telegraf.rs / Tanjug)