Nikao "šoping grad" u Inđiji

"Fešn park autlet" dočekaće prve kupce 19. aprila, a cene će biti za 30 do 70 odsto niže u odnosu na one u gradskim trgovinama

"Fešn park autlet" u Inđiji - trgovinski centar brendirane robe, odeće, obuće, nakita sa 500 zaposlenih dočekaće prve kupce 19. aprila ove godine, kada će proraditi prvi deo sa 66 trgovinskih i ugostiteljskih radnji.

Pozicije u autlet centru u inđijskoj istočnoj zoni, pored autoputa Beograd - Novi Sad, već su zauzeli prodavci poznatih svetskih marki. Što se tiče cena, one će biti za 30 do 70 odsto niže od cena u gradskim trgovinama.

Beogradska "Fešn kompani", koja u saradnji sa londonskom kompanijom "Fešn haus" gradi ovaj autlet centar na 30.000 kvadratnih metara sa 125 lokala, kafićima, restoranima, igralištima za decu, 2.000 parking mesta, završila je prvu fazu izgradnje na 15.000 kvadratnih metara. Ukupno ulaganje u prvoj i drugoj fazi iznosiće oko 30 miliona evra.

Inđija je odabrana zbog tempa ekonomskog razvoja, ali i njene geografske pozicije, jer u prvom prstenu na udaljenosti od 30 minuta vožnje živi 2,8 miliona stanovnika (sa Beogradom i Novim Sadom), u drugom krugu na 60 minuta vožnje automobilom živi 3,3 miliona stanovnika, dok treći na 90 minuta vožnje uključuje 4,4 miliona žitelja.

- Biće to dobar zamajac za sveukupan razvoj Inđije, a mi smo spremni da dočekamo sve te kupce i budemo dobri domaćini - kaže Goran Ješić, predsednik opštine Inđija.

U Inđiji računaju i na brži razvoj svih uslužnih delatnosti, posebno ugostiteljstva i turizma, povećanje ukupnog trgovinskog prometa, što će doneti i nove prihode i korist stanovnicima ovog grada.

(Izvor: Politika)