Dodeljene nagrade "Srđan Đurić" za izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija (FOTO)

Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija –za 2014. godinu uručena je Ivani Parčetić Mitić, osnivaču i urednici portala Marketing mreža

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 18. po redu godišnjem PRijemu. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, bilo je prijavljeno ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale - New Moment New Ideas Company (u kategoriji velike agencije) i Chapter 4 PR (u kategoriji male i srednje agencije). Prestižno PRiZNANJE - Komunikator godine ove godine otišlo je u ruke Saši Jankoviću, zaštitniku građana.

Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija – "Srđan Đurić" za 2014. godinu uručena je Ivani Parčetić Mitić, osnivaču i urednici portala Marketing mreža.

Pored toga, ove godine agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dva PRiZNANJA, i to u kategorijama Interne komunikacije za projekat "Intesa tim" i Komunikacija u neprofitnom sektoru za projekat "Čuvarkućica, kuća koja decu čuva".

Agenciji Chapter 4 PR nagrade su pripale u kategorijama Korporativne komunikacije – velika preduzeća za projekat "McDonald`s okreće novi list – Kvalitet za novo doba", kao i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za projekat "WWF - Sat za našu planetu 2014".

Članovi Žirija dodeli su dve nagrade i agenciji Homepage za Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća, kao i za Komunikaciju društveno odgovornih projekata za kampanju Trčimo porodično Hemofarm.

U kategorijama Brend PR za projekat "Erste Njuz specijali Webiz i wwVršac" i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za "Budi u plusu!" nagrade su pripale Erste banci.

Kompanija Infostud 3 nagrađena je PRiZNANJEM za najbolju PR komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat "Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji", dok su u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija najbolji bili I&F McCann Grupa i Jugoslovensko dramsko pozorište sa kampanjom "Drama u taksiju".

Ove godine u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima nagrada je otišla u ruke Ivana Miloševića i Advokadske komore Srbije za projekat "Advokati su u pravu", a Sandra Milenković Nikolić dobitnica je Nagrade za najbolji akademski rad "Dr Dragutin Vračar".

- Svakako da je merilo za procenu projekata u oblasti komunikacija nešto što se neprestano menja, mi smatramo pooštrava i biva sve strože. A to je moguće samo kada su kandidati i njihove kampanje sve bolje iz godine u godinu. Statistički gledano, veća je razlika ove godine bila u proseku u odnosu na prethodnu godinu nego između samih kandidovanih projekata. To nam govori da svi zajedno napredujemo i dajemo doprinos razvoju struke - rekla je dr Danijela Lalić, predsednica Žirija za dodelu nagrada PRiZNANJE 2015.

(Telegraf.rs)