PILOT NAMERNO SRUŠIO AVION? Posvađao se sa kopilotom, pa blokirao sedištem ulaz u kokpit!
U istragu su uključena i četiri stručnjaka iz Interpola koji bi trebalo da pomognu francuskim detektivima da odgonetnu zašto je kokpit bio zaključan
Istraga o padu Erbasa krenula je u potpuno drugom smeru, kako navode francuski mediji. Posle preslušavanja snimaka iz crne kutije, odbačena je teorija o mehaničkom kvaru aviona. Sada su u centru pažnje piloti i njihovo ponašanje pre i tokom nesreće.
PILOT LUPAO I POKUŠAO DA RAZVALI VRATA: Snimci otkrili nove detalje o padu aviona!
Piloti su se uoči pada posvađali, što je uzrokovalo takvu situaciju da je jedan napustio kabinu, a da se drugi zaključao u kokpitu. Snimci otkrivaju da su se vrata kabine u jednom trenutku i otvorila, ali je pilot iz kokpita blokirao ulaz sedištem.
U istragu su uključena i četiri stručnjaka iz Interpola koji bi trebalo da pomognu francuskim detektivima da odgonetnu zašto je kokpit bio zaključan. Francuzi još uvek ne odbacuju teoriju da su pad uzrokovali teroristi.
PAD AVIONA U FRANCUSKOJ: Memorijska kartica iz druge crne kutije NESTALA!
Ostaje i pitanje zašto iz "Džermanvingsa" nisu objavili imena pilota.
Kopilot aviona "Džermanvingsa" koji se srušio u južnoj Francuskoj, bio je na poslu u toj kompaniji od septembra 2013. godine i imao iza sebe 630 sati letačkog iskustva, rekla je jedna portparolka "Lufthanze" na pitanje agencije AFP, prenose nemački mediji danas.
Kopilot se školovao u Bremenu, u letačkoj školi "Lufthanze", koja je "majka-firma" kompanije "Džermanvings", navela je portparol.
Kapetan leta imao je više od 6.000 sati letenja, navode nemački mediji u izveštajima o avionu "Džermanvingsa" koji se srušio u južnoj Francuskoj.
U nesreći, čiji se uzroci ispituju, poginulo je svih 144 putnika i šest članova posade.
(Telegraf.rs/ Tanjug/ Izvor:jutarnji.hr)