FACEBOOK: Dok najveći srpski mediji i estradne zvezde gube fanove, TELEGRAF i dalje raste!

Prema istraživanju agencije Degordian dok gotovo svi vodeći srpski mediji gube broj fanova na Fejsbuku Telegraf beleži rast od 1 odsto, broj fanova na našoj Fejsbuk stranici veći je za 4.141 i sad iznosi 356.309. Osim medija, fanove izgubile i najveće estradne zvezde, biznis brendovi, sportisti...

Ukoliko upravljate Fejsbuk stranicama, sigurno ste primetili da ova društvena mreža u proteklih nekoliko dana radi na uklanjanju deaktiviranih i komemorativnih profila iz broja fanova, čime su mnoge stranice gotovo odmah uočile razliku među brojem lajkova. Pored fan stranica poznatih estradnih zvezda koje su izgubile veliki broj pratilaca, poznatih sportista, ali i jakih "biznis brendova" u velikom padu na Fejsbuku su i gotovo svi srpski mediji. Osim Telegrafa, koji je nastavio da raste!

Sajt Netokracija je u saradnji s agencijom Degordian istraživao koje su najveće stranice u Srbiji izgubile najviše fanova.

Fejsbuk je početkom meseca najavio veliku novost – uklanjanje deaktiviranih ili komemorativnih profila iz broja fanova, što znači da su gotovo sve stranice uočile manji broj lajkova.

Prema rezultatima u kategoriji Vesti i mediji, Internet portal Telegraf (za razliku od konkurencije koja ima negativan trend) zabeležio je rast od 1 odsto, a broj fanova na našoj Fejsbuk stranici i u trenutku "Fejsbuk zemljotresa" zabeležio je porast za 4.141, tako da broj fanova naše stranice iznosi 356.309. 

Ukoliko i vi želite da stalno budete obavešteni i u toku sa dešavanjima u zemlji i svetu, lajkujte nas na linku OVDE.

Evo kako stvari stoje među ostalim medijima:

Telegraf – broj fanova: 356.309 – rast: 4.141

Blic – broj fanova: 601.916 – pad: 17.506

24sata – broj fanova: 543.476 – pad: 9.359

kurir-info.rs – broj fanova: 444.197 – rast: 4.027

B92 – broj fanova: 389.691 – pad: – 1.891

NAXI RADIO 96,9 MHz – Beograd – broj fanova: 363.254 – rast: 44.968

Smedia – broj fanova: 356.425 – pad: 13.368

Beogradnocu.com – broj fanova: 333.696 – pad: 3.480

Dnevna doza kreativnosti – broj fanova: 256.256 – pad – 10.493

sportal.rs – broj fanova: 231.447 – pad: 10.781

U kategoriji u kojoj većina stranica ima više od 200.000 fanova, najznačajniji pad zabeležila je upravo najveća – Blic, izgubivši 17.506 fanova što je oko 3% fanova.

Osim Blica, pad su osetile i stranice Dnevna doza kreativnosti i Sportal.rs izgubivši nešto više od 10.000 fanova.

U ovoj kategoriji od vodećih srpskih medija rast beleže samo Kurir-info.rs i Telegraf.

Olga Šebez, Account Assistant u agenciji Degordian, istakla je da je "čišćenje" neaktivnih Fejsbuk profila zapravo dobra stvar, jer aktivni profili predstavljaju stvarne fanove navedenih brendova koji mogu adekvatno da reaguju na plasiran sadržaj i dodala:

- Brendovi koji su zabeležili rast u ovom periodu, su oni koji plasiraju adekvatan sadržaj, uspevaju da zadrže pažnju fanova i da privuku nove, te broj obrisanih neaktivnih Fejsbuk profila nije doveo do velikog smanjenja broja fanova.

Što se muzike tiče, stvari stoje ovako:

Peer Van Mladen – broj fanova: 790.116 – pad: 9.905

CECA – broj fanova: 790.025 – pad – 63.316

Seka Aleksic – broj fanova: 751.194 – pad – 48.211

Zeljko Joksimovic – broj fanova: 661.794 – pad: 45.326

Jelena Karleusa – broj fanova: 654.266 – pad: 55.256

SASHA KOVACEVIC – broj fanova: 593.202 – pad: 22.847

Lepa Brena – broj fanova: 429.807 – pad: 6.752

Sergej Ćetković – broj fanova: 412.847 – rast: 2.059

Aleksandra Radovic: broj fanova: 337.995 – pad: 25.327

Exit Festival – broj fanova: 337.958 – pad: 12.578

CECA PROTIV KARLEUŠE: Koja je izgubila više fanova na Fejsbuku? (FOTO)

Zanimljivo je da u kategoriji muzičara svi, osim Sergeja Ćetkovića (0.5% rasta), beleže pad broja fanova. Najveći pad ima službena Facebook stranica Cece koja je izgubila 63.316 fanova što je tek 8%, a sledi je Jelena Karleuša koja je izgubila 55.256 fanova (8.5%). Najmanji pad ima stranica Lepe Brene koja je izgubila tek 6.725 fanova.

Komentarišući ovaj potez, Fejsbuk je objasnio da ti fanovi ne doprinose brendu i ciljevima koje žele postići na ovoj platformi. Samim tim, menadžerima stranica sad će biti omogućen bolji uvid u strukturu fanova, kao i lakše pronalaženje korisnika Fejsbuka sličnim njihovim fanovima putem opcije "Lookalike Audiences", što znači da svoje oglase mogu preciznije usmeravati.

Ostale rezultate ovog istraživanja pogledajte na sajtu Netokracija.rs ili klikom na link OVDE.

(Telegraf.rs / Izvor: Netokracija.rs)