OTKRIVAMO ŠTA HRVATE NAJVIŠE LOŽI: Milf i Srpkinje, a na posebnom mestu su maćehe!

U pornografiji najčešće uživaju poslepodne, između 14 i 16 časova, a omiljeni dan im je ponedeljak. Hrvati vole da zavire i kod suseda, pa je "serbian" jedan od traženijih pojmova

Popularna porno-stranica "Pornhab" objavila je statističke podatke vezane za preferencije posetioca po zemljama, a među njima su se našli i "jednoruki surferi" iz Hrvatske.

Što se tiče broja posetilaca, Hrvati nisu baš previsoko pozicionirani na tabeli (tek 51. mesto), ali to je s obzirom na broj stanovnika i razumljivo.

Ono što je "bitno" jeste da se na stranicama zadržavaju u proseku osam minuta i 17 sekundi (svetski prosek je devet minuta i 16 sekundi). U Zagrebu se zadržavaju najkraće (42 sekunde manje od proseka), a u Splitu i Dalmaciji pornografiji su najpredaniji (sedam sekundi duže od proseka).

Zanimljivo je spomenuti i da smo po broju ženskih posetiteljki (24 posto) čak za 1 odsto bolji od svetskog proseka.

Ipak, dominiraju mužjaci, a njihove omiljene kategorije su "MILF", "teen" i "mature", dok su "big dick" i "lesbian" na četvrtom i petom mestu.

Zanimljivo je spomenuti i da, za razliku od, na primer, Velike Britanije, gde posetioci sadržaj gledaju u kasnim noćnim satima, Hrvati u pornografiji najčešće uživaju poslepodne (između 14 i 16 časova), a omiljeni dan im je ponedeljak. Nedelja je najslabija i to je vreme za druženje sa porodicom.

Hrvati se nisu baš pretrgli ni oko Božića i Nove Godine, ali na "Pornhabu" ističu da je to i uobičajeni period u kojem broj posetioca osetno pada.

Što se traženih pojmova tiče, Hrvati vole domaće pa je "croatian" najtraženiji pojam, a vole da zavire i kod suseda pa je "serbian" takođe na listi iako su "milfače" daleko veći hit.

Zanimljivo je i da je "step mom" (maćeha) prilično visoko pozicioniran pojam.

Lisa En, Kim Kardašijan i Asa Akira spadaju u top 3 "porno glumice" koje Hrvati vole, ali po tom se pitanju ne razlikuju previše od ostatka sveta.

I za kraj, 57 odsto Hrvata pornografiju gleda na računarima, 39 odsto na pametnim telefonima, a samo četiri odsto u sadržaju uživa na tabletima.

(Telegraf.rs / Izvor: index.hr)