DANI KOMUNIKACIJE u Rovinju dovode najboljeg oglašivača na svetu!
Viralna kampanja sa Žan Klod Van Damom firme ''Volvo Trucks'' rezultovala je ogromnim medijskim publicitetom, a na ''Danima komunikacija'' u Rovinju učesnici će imati priliku da čuju predavanje o ovoj kampanji direktno od Per Nilssona, globalnog direktora za odnose s javnošću Volvoa!
Jean-Claude Van Damme iEpic Split. Zvuči poznato? Jeste li uz osmeh pustili i suzu gledajući Sorry, I spent it on myself oglase? Sigurno znate o čemu pričamo! Jedino što možda ne znate je ko stoji iza cele priče.
Viralna kampanja s Van Damom firme ''Volvo Trucks'' rezultovala je ogromnim medijskim publicitetom i online engejdžmentomu celom svetu, a kampanje agencije Adam&EveDDB osvojile su 22 lava na ovogodišnjem Kanu.
Volvo Trucks i agencija Adam&EveDDB na ovogodišnjim će Danima komunikacija u Rovinju (od 16. do 19.aprila! ) otkriti tajne svog uspeha i ispričati priču o tome kako su osvojili najviše nagrada na svetskim festivalima u 2014. godini.
Per Nilson, globalni direktora odnosa s javnošću firme Volvo Trucks, na Danima komunikacija zasigurno će oduševiti svojim predavanjem o viralnoj kampanji koja je lansirana bez ikakvog ulaganja u oglašavanje, a rezultirala je velikim medijskim publicitetom i online engagementom u celom svetu.
Daniel Fišer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB, dobitnik je 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova na Cannes Lionsu samo za kampanju Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself, a na Danima komunikacija ispričaće će nam priču o tajnama uspeha ove mlade agencije i otkriti njen jedinstveni pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja.
Ako znamo da je Adam&EveDDB bila najnagrađivanija agencija na svetu u 2014. (Agencija godine Cannesa, Agencija godine Eurobesta, Agencija godine AdAge, itd.), znamo i da je dodatna najava za ovo predavanje posve suvišna!
Sve informacije o festivalu, predavačima, smeštaju i kotizacijama možete pronaći na www.danikomunikacija.com