ATLANTIC GRUPA u 2014. ostvarila prihode od 670,8 miliona eura!

U novembru 2014.godine, ova uspešna kompanija potpisala je ugovor o 100 postotnom preuzimanju kompanije Foodland sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, čiji najvažnji deo asortimana zauzima poznati brend ''Bakina tajna''.

Atlantic Grupa je u 2014. godini ostvarila prihode od prodaje od 670,8 miliona eura, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 2,4 odsto. Dobit pre kamata i poreza (EBIT) iznosi 57,8 miliona eura i porasla je 3,8 odsto, dok neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 28,0 miliona eura i predstavlja rast od 2,6 odsto.

„Iako su 2014. godinu obeležili posebno teški makro i mikroekonomski uslovi, primarno smanjena lična potrošnja, snažna depresijacija ruske rublje, elementarne nepogode u regiji, kao i negativna kretanja većine tržišnih kategorija, Atlantic Grupa beleži prihode i profitabilnost u skladu sa najavljenim očekivanjima uz kontinuirano smanjenje zaduženosti. Ponosni smo na ostvareni rezultat, a u 2015. nastavljamo sa fokusom na dalji rast i internacionalizaciju poslovanja, upravljanje operativnim i finansijskim rizicima, održavanje likvidnosti i upravljanje finansijskim obavezama“, istakao je Emil Tedeski, pretsednik Uprave Atlantic Grupe.

U poslovanju Atlantic Grupe, 2014. godinu obeležili su uspešan početak distribucije Unileverovog asortimana (Knorr, Hellman's, Axe, Rexona, Brut, Signal, Coccolino, Domestos, Cif i mnogi drugi) na tržištu Hrvatske i Slovenije i izgradnja nove fabrike energetskih pločica Multipower iz asortimana sportske i aktivne ishrane u Industrijskom parku Nova Gradiška.

U cilju dalje internacionalizacije poslovanja i jačanja brendiranog asortimana, u novembru 2014. Atlantic Grupa je potpisala ugovor o 100 postotnom preuzimanju kompanije Foodland sa sedištem u Beogradu i proizvodnim pogonima u podnožju Kopaonika, u naselju Igroš. Najvažniji deo asortimana Foodlanda pod brendom Bakina tajna obuhvata delikatesne slane namaze i umake, slatke namaze, kao i prirodne sirupe i sokove od svežeg voća i povrća.

Posmatrano po tržištima, najveći rast od 17,4 odsto ostvaren je na tržištu Slovenije koje čini 15,8 odsto ukupnih prihoda od prodaje. Tržište Hrvatske je sa 25,1 odsto učešća najveće u ukupnom prihodu od prodaje i ostvarilo je rast od 6,3 odsto.

 

(Telegraf.rs)

 

(Telegraf.rs)