Kome smeta jaka srpska kompanija "Nektar"?
Navodi da je "Nektar" kompanija odvojila Vojvodinu i Kosovo od Srbije su tendenciozni, neistiniti i zlonamerni iz više razloga, saopštavaju iz ove kompanije
Kompanija "Nektar" je u protekla dva dana iznenađena pojedinim pisanjima, koji zlonamernim tumačenjem grafičkog dizajna proizvoda "nektar tomatelo" navode da je kompanija odvojila Vojvodinu i Kosovo od Srbije.
Da su ovi navodi neistiniti, tendenciozni i zlonamerni, s ciljem da se napravi šteta kompaniji, ukazuju mnoge činjenice.
Naime, kompanija "Nektar" prerađuje godišnje 110.000 tona domaćeg voća i povrća na teritoriji cele Srbije, od severa do juga, što je i prikazano grafičkim dizajnom proizvoda. Jedini cilj dizajna pakovanja je da se pokaže snaga i poreklo domaćeg paradajza koji "Nektar" uzgaja na površini od 300 hektara i prerađuje u finalni proizvod.
Nektarova fabrika za preradu paradajza jedina je tog tipa na Balkanu, što znači da kupci "nektar tomatela" dobijaju proizvod od pravog domaćeg paradajza.
Da način proizvodnje "Nektarovih" proizvoda daje najbolje kvalitet, pokazale su brojne nagrade potrošača, kao i nagrada u Briselu za superioran ukus i kvalitet. "Nektar" je prepoznatljiv srpski brend, ali i regionalni lider sa prizvodnim kapacitetima širom Srbije, u Bujanovcu, Vladičinom Hanu i Bačkoj Palanci.
"Nektar grupa" zapošljava 1.200 radnika i pored proizvodnje, pomaže razvoj voćarstva u Srbiji. Ova kompanija uredno izmiruje obaveze prema državi, i time doprinosi većem prihodu u državnom budžetu.
Koji su motivi zlonamernih pisanja i ko stoji iza toga, kompanija "Nektar" neće istraživati, ali ovim saopštenjem želi da spreči da se njeni potrošači obmanjuju.
"Nektar" će ove godine investirati 3,5 miliona evra u proširenje kapaciteta za smrzavanje i skladištenje voća u Bačkoj Palanci i Vladičinom Hanu. Vlastita prerada i proizvodnja velika su prednost "Nektara" jer imamo zaokružen ciklus - od bjive, preko prerade, do gotovog proizvoda - izjavio je generalni direktor kompanije Čedo Praška.
(Telegraf.rs)