POMAMA: "Šarli Ebdo" prodat u sedam miliona primeraka

U prva dva dana list, koji je poznat po karikaturama proroka Muhameda, prodat je u dva miliona primeraka. Prodaja ovog broja donela je izdavaču zaradu više od 10 miliona evra

Tiraž novog broja francuskog satiričnog magazina "Šarli Ebdo", prvog nakon prošlonedeljnog napada na redakciju ovog lista u Parizu, prodat je do sada u sedam miliona primeraka.

Novo izdanje časopisa pojavilo se u prodaji 14. januara i izazvalo nezapamćenu navalu na kioscima nakon terorističkih napada u Parizu, uključujući napad na "Šarli Ebdo", u kojima je poginulo ukupno 17 ljudi.

Samo u prva dva dana list, koji je poznat po karikaturama proroka Muhameda, prodat je u dva miliona primeraka, a uobičajen prizor bili su redovi ispred kioska.

Prvobitno je planiran tiraž od milion primeraka, dok je normalan tiraž lista 60.000, a od toga manje od polovine se proda.

Prema procenama francuskih medija, prodaja ovog broja donela je izdavaču zaradu više od 10 miliona evra.

(Telegraf.rs / Srna)