RAT ZBOG TV REKLAME: Evo šta je Tempo odgovorio na prozivku DIS-a
U pokušaju da se potrošači odvrate od kupovine u našem lancu, DIS direktno krši nekoliko važećih zakona Republike Srbije, pre svega Zakona o trgovini koji zabranjuje nepoštenu tržišnu utakmicu, Zakon o elektronskim medijima, Zakon o oglašavanju i drugih propisa - kažu iz kompanije Delez
Reklama za DIS markete, koja je zamišljena kao muzičko takmičenje, poslednjih dana izazvala je pravu buru na društvenim mrežama jer je primećeno da pored reklamiranja ovog trgovinskog lanca, najverovatnije sadrži i skrivenu poruku u kojoj se na ne tako pozitivan način pomiju konkurentski marketi Tempo i Idea.
SKRIVENA PORUKA U DIS REKLAMI: Da li ste i vi primetili kako su isprozivali konkurenciju? (VIDEO)
Dok je mnoge ova reklama zabavila, iz Delez grupe tvrde da ona za cilj ima za cilj iznošenje neistinitih tvrdnji na račun konkurenata.
- Nova reklama trgovinskog lanca DIS jasno za cilj ima iznošenje neistinitih tvrdnji koje narušavaju ugled i reputaciju konkurentskih trgovinskih lanaca, što je svakako protivno načelu fer tržišne utakmice kojim se mi rukovodimo u poslovanju. U pokušaju da se potrošači odvrate od kupovine u našem lancu, DIS direktno krši nekoliko važećih zakona Republike Srbije, pre svega Zakona o trgovini koji zabranjuje nepoštenu tržišnu utakmicu, Zakon o elektronskim medijima, Zakon o oglašavanju i drugih propisa - kažu iz kompanije Delez.
DIS JE JEDINI OD SVIH: On je smislio reklamu o kojoj priča cela Srbija! (VIDEO)
Oni napominju "iako postoji jasan osnov za tužbu DIS-a, nisu se opredelili na taj čin jer potrošači vole Tempo i znaju gde je za njih najbolje".
- Svoju energiju usmeravamo na njihove potrebe, a nefer konkurencijom treba da se bave nadležni organi - kažu u Delezu.
(Telegraf.rs)