ZAVRTEĆE VAM SE U GLAVI: Ne biste nikada pogodili koliko Velika Britanija troši na online
Ove godine onlajn potrošnja će porasti za 12.7 odsto, čime će dostići vrednost od 8 milijardi funti, pa će Velika Britanija biti prva zemlja u kojoj će jedna od 2 milijarde funti ići na digitalne kanale oglašavanja
Velika Britanija će postati prva zemlja u kojoj više od polovine potrošnje na oglašavanje odlazi na digitalno oglašavanje, i to zahvaljujući velikoj popularnosti gedžeta, društvenih mreža i onlajn kupovine.
Više od 50 odsto od ukupno 15.7 milijardi funti koliko se troši na oglašavanje biće preneto na digitalne i onlajn medije u 2015. godini, čime će se premašiti zajednička potrošnju na print, bioskopsko i autobusko oglašavanje, bilborde, TV i radio.
U odnosu na prošlu godinu, onlajn potrošnja će porasti za 12.7 odsto, čime će dostići vrednost od 8 milijardi funti, i Velika Britanija će biti prva zemlja u kojoj će jedna od 2 milijarde funti ići na digitalne kanale oglašavanja.
Zemlje u kojima će takođe doći do prekretnice su Švedska, Danska, Australija i Norveška.
Plaćena pretraga će porasti na 4.2 milijarde funti, a od te vrednosti, oko 29 odsto biće na mobilnim uređajima. Najveći deo pretrage obavlja se na Guglu, koji kao pretraživač ima više od 90 odsto udela na tržištu Velike Britanije.
Displej oglašavanje se smatra najbrže rastućim kanalom digitalnog oglašavanja i za njega se tokom sledeće godine predviđa rast od 20 odsto, čime će dostići vrednost od 2.7 milijadi funti, od čega će 39 odsto otići na mobilne uređaje.
(Telegraf.rs / Izvor:theguardian.com)