ČIME SE DECA DANAS IGRAJU? Barbike nisu više u modi!
Prodaja lutke je opala za 21 odsto u trećem kvartalu zaključno s 30. septembrom, dok je u prethodnom kvartalu prodaja opala za 15 odsto
Doskora vodeći svetski proizvođač igračaka, američki Matel, saopštio je da opada prodaja legendarne lutke "Barbi". To donosi finanijski negativan rezultat, posebno pred predstojeći vrhunac prodaje za Božić.
Prodaja lutke je opala za 21 odsto u trećem kvartalu zaključno s 30. septembrom, dok je u prethodnom periodu prodaja opala za 15 odsto. Finansijska napetost u Matelu porasla je pošto je nedavno njegov rival Hasbro kupio prava za prodaju lutke iz Diznijevog filma "Frozen" počev od 2016. godine.
Tržište lutaka je teško zbog velike konkurencije, dok su ciljna grupa većinom devojčice. Matel od skora prodaje lutke za dečake, a ta prodaja je porasla za četiri odsto.
Deonice Matela čije je sedište u Kaliforniji, današu donosile profit od 97 centi po akciji i prihod firmi od 2,02 milijardi dolara, što je manje od očekivanog rezultata na Volstritu.
Analitičari su očekivali profit od 1,02 dolara po akciji i prihod od 2,18 milijardi dolara.
(Telegra.rs / Beta)