Kupci se najviše žale na Forma ideale!
- Postoji deo asortimana koji proizvodimo u našim proizvodnim kapacitetima i za koji u potpunosti odgovaramo, kao i deo asortimana proizvođača koji nemaju svoju maloprodajnu mrežu i koji mi prodajemo u našim salonima - kažu u kompaniji "Forma ideale"
Prema podacima Udruženja za zaštitu potrošača kupci u Srbiji najviše se žale na kvalitet nameštaja i nepoštovanje rokova isporuke kompanije "Forma ideale".
- Kupci se uglavnom žale na kvalitet nameštaja, a veoma često i na to da prodavci ne poštuju rokove isporuke. I tačno je, jedna od kompanija na koju se najviše žale je "Forma ideale" - potvrdio je predsednik Upravnog odbora Asocijacije potrošača Srbije Zoran Andrejić.
Kako pišu "Naše novine", na internet forumima udruženja mogu se naći mnogobrojne primedbena račun proizvođača nameštaja, a najbrojnije su takođe one upućene na račun kompanije "Forme ideale".
- Kupila sam u "Forma ideale" nameštaj i kada je stigao primetila sam da je s velikom greškom i odmah to prijavila njihovoj službi za reklamacije. Gotovo godinu dana sam se preganjala s njima, ali uzalud. Na kraju su mi ponudili da izaberem drugi nameštaj, međutim, ja neću drugi, hoću svoj novac nazad u vrednosti koju je tada imao u evrima. Rekli su mi da ne može jer nemaju više isti takav nameštaj u radnji i ne znaju njegovu cenu - navela je nezadovoljna Marijana.
Još jedan nezadovoljni kupac požalio se na kvalitet robe koja mu je isporučena.
- Vitrina i komoda za dnevnu sobu su katastrofa. Stakla koja su deo tog nameštaja, koja su i njegov glavni adut, nisu uopšte peskirana već obična folija koja se pri prvom brisanju stakla skida! Prosto se razvlači za krpom! I sastavi su katastrofa. Iako sam odmah reklamirala, uzalud sam se preganjala s njima mesecima i na kraju digla ruke - piše na sajtu.
U "Formi ideale" kažu da je njihov servis prodaje nameštaja, koji uključuje isporuku i montažu, kao i postprodajni servis reklamacija, jedan od najrazvijenijih u zemlji.
- Postoji deo asortimana koji proizvodimo u našim proizvodnim kapacitetima i za koji u potpunosti odgovaramo, kao i deo asortimana proizvođača koji nemaju svoju maloprodajnu mrežu i koji mi prodajemo u našim salonima. Oni imaju svoje rokove prema nama, odnosno prema krajnjem kupcu. Tako recimo kada mi od dobavljača dobijemo paket sa nepotpunim bojem elemenata, ne možemo ga takvog isporučiti. A naši dobavljači su i iz Srbije, ali i iz inostranstva - objašnjavaju u ovoj firmi.
(Telegraf.rs)