McCann Beograd najuspešnija agencija u regionu! (FOTO)
- Jako nas raduju obe nagrade, prva za najuspešniju agenciju, druga za viralni block buster za kampanju "Drama u taksiju". Mnogo je izazova u svakodnevnom radu što od nas zahteva da se stalno usavršavamo - izjavila je direktorka agencije "McCann Beograd"
Agencija "McCann Beograd" proglašena je najboljom agencijom u regionu na reviji reklamnih kampanja "BalCannes" koja se održava u okviru Weekend Media Festivala u Rovinju.
"McCann Beograd" je proglašen agencijom godine po izboru specijalizovanog portala za oglašavanje "Media Marketing" koji je jednoglasno podržan od strane žirija „BalCannes“ revije, koji čine predstavnici specijalizovanih medija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
- Agencija "McCann Beograd" je zahvaljujući kreativnosti mladih profesionalaca i kvalitetu rada i usluga koje oprinose dobrim poslovnim rezultatima naših klijenata još jednom dokazao da je najuspešnija agencija, zbog- čega sam veoma ponosan. Ova nagrada potvrda je naše vizije da budemo najpoželjniji komunikacijski partner svim našim partnerima, bilo da se radi o lokalnim, regionalnim ili multinacionalnim kompanijama - rekao je povodom ovog značajnog priznanja Srđan Šaper, osnivač "I&F McCann Grupe", u okviru koje posluje agencija „McCann Beograd“.
Na ovogodišnjoj "BalCannes" reviji najboljih kampanja prijavljeno je rekordnih 148 radova 57 agencija iz šest zemalja regiona. U finalnom izboru 25 najboljih regionalnih kampanja agencija „McCann Beograd“ zastupljena je sa maksimalnih tri rada: kampanja "Drama u taksiju" realizovana za Jugoslovensko dramsko pozorište u Beogradu, nastavak kampanje "Može" za Raiffeisen banku i kampanja "Pluća grada" koju je kreativni tim agencije "McCann Beograd" osmislio i realizovao za "MK Mountain Resort".
Agencije "McCann" u Beogradu, Skoplju, Podgorici i Sarajevu koje posluju u okviru "I&F McCann Grupe" ove godine su na "BalCannes" prijavile 14 radova. Pored tri kampanje agencije "McCann Beograd" na finalnoj reviji prikazana je i kampanja "Skopsko" koju je za Skopsku pivaru realizovala agencija "McCann Skopje".
Kampanja "Drama u taksiju" dobila je i nagradu "SoMoBorac" koja se na Weekend Media Festivalu dodeljuje najboljim kampanjama u oblasti digitalnih medija i društvenih mreža.
- Jako nas raduju obe nagrade, prva za najuspešniju agenciju, druga za viralni block buster za kampanju "Drama u taksiju". Mnogo je izazova u svakodnevnom radu što od nas zahteva da se stalno usavršavamo. Potvrda od strane same industije za nas je značajan pokazatelj da u tome uspevamo i inspiriše nas da budemo najbolji što možemo - izjavila je Olivera Perković, direktorka agencije "McCann Beograd".
Weekend Media Festival koji se po sedmi put održava u hrvatskom gradu Rovinj okuplja zaposlene u komunikacionoj industriji regiona, agencije, medije i oglašivače, u potpunosti je opravdao titulu najvećeg marketinškog događaja godine.
"I&F McCann Grupa" jedna je od vodećih komunikacijskih mreža u jugoistočnoj Evropi koja uspešno posluje u osam zemalja: Srbiji, Makedoniji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bugarskoj. Međunarodnim, regionalnim i lokalnim klijentima pruža najkvalitetnija strateška i kreativna rešenja za razvoj brendova, kroz sve kanale komunikacije.
Agencije koje posluju u okviru „I&F McCann Grupe” deo su „McCann Worldgroup“ (www.mccannworldgroup.com), jedne od najvećih međunarodnih mreža, koja danas posluje u više od 120 zemalja sveta, sa tradicijom dugom čak 111 godina, koja posluje u sastavu „Interpublic Group (IPG)“ (www.interpublic.com), najstarije američke multinacionalne komunikacijske korporacije, sa sedištem u Njujorku.
(Telegraf.rs)