STRUČNJACI NA BINI: Konferencija "Komunikacija na (s)ceni" u novembru u Beogradu
Učesnici će na PRilici moći da čuju tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka, kao i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija
Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizovaće 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom "Komunikacija na (s)ceni". Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.
Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona. Među njima će biti i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremi Galbrait, globalni direktor za strateško komuniciranje i generalni direktor "Burson-Marsteller" mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku; Pol Holms, osnivača i CEO "Holmes Report & SABRE awards", kao i Donald Stil, međunarodni stručnjaka za krizne komunikacije i bivši glavni savetnik za komunikacije u BBC-u.
- Uspešne kompanije vode računa o komunikaciji i to rade bez izuzetka, posebno dokazujući stratešku važnost funkcije odnosa s javnošću. PRilika je međunarodna konferencija koja svake godine u Srbiji okuplja upravo takve organizacije, koje primenjuju najviše standarde u komunikacijama i teže kontinuiranom napretku u poslovanju. Iz godine u godinu zadatak Programskog odbora PRilike je sve teži, jer su zapravo i naši stručnjaci za odnose s javnošću sve bolji, a njihovi su standardi sve viši. Zato, s velikim ponosom, mogu da kažem da je dolazak najavljenih predavača izuzetan uspeh. Mislim da smo obezbedili kvalitetnu priliku za dijalog i istraživanje očekivanja, trendova i izazova koji će zaokupljati PRofesionalce, iz različitih industrija, u narednom periodu - rekla je Tamara Bekčić, koordinator Programskog odbora konferencije PRilika 2014.
Učesnici će na PRilici moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana "Bernays" škole za komunikacijski menadžment i člana uprave agencije "Milenijum PR" iz Hrvatske i Miše Lukića, predsednika "Publicis Grupe" iz Srbije.
Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom "Komunikacija na (s)ceni", predviđeno je da se održe dva predavanja i radionica stručnjaka iz inostranstva, pet studija slučaja kompanija NIS, "Philip Morris" i "IKEA", dve panel diskusije, kao i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014. za Srbiju. Više informacija o konferenciji i predavačima pronađite na sajtu DSOJ.
(Telegraf.rs)