WEEKEND MEDIA FESTIVAL: Rovinjski magnet za regionalnu poslovnu zajednicu
- Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend više nije samo okupljalište svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, već i mesto na kom se na radionicama mogu steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi - kaže direktor festivala Tomo Ricov
Weekend Media Festival po sedmi put ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore. Pod pokroviteljstvom Adris grupe, u Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. septembra raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu zabavu i opuštenu atmosferu.
Direktor festivala Tomo Ricov ističe kako razloga za dolazak u Rovinj svake godine ima sve više.
- Na Weekendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja, komunicira na sve moguće načine. Weekend više nije samo okupljalište svih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji, već i mesto na kom se na radionicama mogu steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi - rekao je on.
- Jasno je da niko ne može pratiti sva predavanja i svaki panel, niti učestvovati u svim radionicama. Bogatom ponudom sadržaja želimo omogućiti posetiocima da sami oblikuju svoj Weekend i da iz Rovinja ponesu svoj vlastiti doživljaj i znanja koja su njima potrebna - kaže direktor festivala Nikola Vrdoljak.
Zadnjih nekoliko godina festival otvara prostor i za poslovne teme izvan komunikacijske industrije. Na jednom od takvih panela učesnik će biti i predsednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković.
- Weekend Media Fetival od samog početka okuplja poslovnu zajednicu oko tema koje predstavljaju izazove, ali i otvaraju nove perspektive. Jedan od takvih izazova, ali i prilika, je veliko restrukturiranje hrvatskih kompanija. Zbog takvih, aktuelnih tema, ali i mnoštva relevantnih sagovornika, Weekend je događaj koji ne treba propustiti - smatra Tomašković.
Iako finansijskoj industriji tokom godine ne hvale sektorski kongresi i konferencije, Weekend Media Festival je ipak nešto posebno, slaže se i predsednik Uprave Croatia osiguranja Sanel Volarić.
- Ovo je prilika je da u opuštenoj atmosferi prelepog Rovinja razmenimo iskustva i ideje s kolegama iz branše, ali i s ljudima iz sasvim drugih delatnosti. Širina tema i pristupa koju Weekend pruža čini ga nezaobilaznim za celu poslovnu zajednicu - ističe Volarić.
Najveći deo programa je ipak i dalje posvećen komunikacijama, zbog čega je festival nezaobilazno mesto za članice Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA). Predsednik HURA-e Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. septembra održati u BalCannes dvorani.
- Svima koji dođu na panel "The Perfect Pitch to Pitch Perfect" skromno obećavam da im pogled na agencijski pitch nikada više neće biti isti. Skoro verovatno! - poručuje Ciglar.
Davor Bruketa, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM, redovan je učesnik festivala, a ove godine najavljuje zanimljivu raspravu koja će takođe biti održana u petak.
- Na Weekendu ćemo ove godine razgovarati na temu "Mad Man vs. Math Man", jer danas, više nego ikad, matematika učestvuje u projektovanju komunikacije - kaže Bruketa.
Sve koji se bave odnosima s javnošću će sigurno zaintrigirati provokativno predavanje profesora doktora Dejana Verčića s Fakulteta društvenih umetnosti iz Ljubljane.
- Na predavanju "Smrt odnosa s javnošću" saznaćete kako medijatizacija svega oko nas, pa i nas samih, menja pravila igre i kakva postaje uloga profesionalnih komunikatora u svetu radikalne transparentnosti - najavljuje Verčić.
Ivan Stanković iz beogradske agencije Communis ove godina ne Weekendu ima posebno izazovan zadatak.
- Na "hard talku" sa Željkom Mitrovićem, medijskim mogulom regije i vlasnikom TV Pink, koji se po prvi put pojavljuje na javnom nastupu ovakve vrste, pokušaću da saznam zašto se upravo sada odlučio na ovaj potez. Kako je završila priča s Hrvatskom oko njegove jahte i oseća li krivicu zbog velikog uticaja koji Pink ima na kreiranje i širenje turbo folka? - pitanja su kojima će Stanković zasuti Mitrovića.
Suosnivač Studija Moderne Branimir Brkljač je takođe redovan gost Rovinja u trećem vikendu steptembra.
- Na Weekend Media Festivalu na jednom mestu možete iz prve ruke čuti koji su najnoviji trendovi u svetu i istovremeno se upoznati s uspešnim primerima i iskustvima iz regije. Program i ove godine potvrđuje da je i ovogodišnji Weekend nezaobilazan događaj za sve relevantne igrače iz medijsko-marketinške industrije u regionu - pojašnjava Brkljač svoje razloge za vernost ovom festivalu.
Ugledni američki TV producent i dobitnik Emi nagrade Pit Radovič je proteklih godina upravo na Weekendu predstavljao svoje nove projekte.
- Imao sam priliku da putujem širom sveta i da prisustvujem na nekim od najvećih i najlepših događaja na planeti. Iskreno mogu da kažem da je Weekend Media Festival najsvežiji događaj s najviše zabave na kom sam prisustvovao - kaže Radovič.
Za zabavu su ove godine zaduženi DJ-evi JAMirko i K'Pow koji će nastupiti na slovenskoj žurci u petak, te Pshimodo Pop i novosadske Frajle koje će svoj koncert održati u subotu.
- O Weekend Media Festivalu smo čule sve najbolje, tako da je divno što ćemo ove godine biti deo festivala. Radujemo se koncertu i druženju, a učesnicima definitivno obećavamo dobru zabavu. Naravno, uz njihovo obećanje da će pevati sa nama - poručile su Frajle uoči nastupa u Rovinju.
Na 7. Weekend Media Festivalu očekuje se oko 4.000 učesnika, među kojima više od 500 akreditovanih novinara, preko 130 predavača, panelista i voditelja, te više od 300 studenata iz celog regiona. Više informacija pogledajte na www.weekendmediafestival.com.
(Telegraf.rs)