Nećete pogoditi šta je Apatinska pivara poklonila saobraćajcima!
- Kampanja "Kad pijem – ne vozim", koju svake godine sprovodimo sa Apatinskom pivarom tokom Dragačevskog sabora trubača i Beer Festa, dala je primetne rezultate - izjavio je načelnik Uprave saobraćajne policije Vladimir Rebić
U susret predstojećim manifestacijama, Dragačevskom saboru u Guči i Belgrade Beer Fest-u, Apatinska pivara je u okviru edukativne akcije "Kad pijem, ne vozim" donirala 10 novih alkometara Saobraćajnoj policiji Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, u želji da se podigne nivo svesti kod vozača i drugih učesnika u saobraćaju o rizicima kombinovanja pića i vožnje.
- U proteklih 7 godina saradnje Apatinske pivare i Saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije i donacijom 59 alkometara, nastojimo da podignemo svest pojedinaca, ali i šire zajednice, o rizicima učestvovanja u saobraćaju pod dejstvom alkohola – izjavio je Dragan Radivojević, generalni direktor Apatinske pivare i dodao da će i u budućnosti nastaviti sa realizacijom ove kampanje kako bi se dodatno podigao nivo bezbednosti u saobraćaju.
O važnosti donacije Apatinske pivare, kao i o značaju celokupne edukativne kampanje, Vladimir Rebić, načelnik Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije je istakao:
"Kampanja "Kad pijem – ne vozim", koju svake godine sprovodimo sa Apatinskom pivarom tokom Dragačevskog sabora trubača u Guči i Beer Festa u Beogradu, dala je primetne rezultate, koji se ogledaju pre svega u značajnom smanjenju broja vozača pod dejstvom alkohola tokom pomenutih manifestacija, a samim tim i u smanjenju broja saobraćajnih nezgoda i njihovih posledica. Želim da iskoristim ovu priliku da se zahvalim Apatinskoj pivari na dosadašnjoj saradnji, kao i na donaciji 10 alkometara, koji će doprineti da kontrola alkoholisanosti vozača bude još efikasnija".
Donacija alkometara deo je šire edukativne nacionalne kampanje "Kad pijem, ne vozim" koja podrazumeva edukativnu akciju dobrovoljne provere nivoa alkohola u krvi, kao i TV i bilbord kampanju sa sloganom akcije.
(Telegraf.rs)