Srpkinje sve manje troše na parfeme, a Srbi sve više piju viski!

Moglo bi se reći da muškarci umesto da kupuju i poklanjaju parfeme devojkama i ženama, viskijem žele da dokažu da su imućni, ili moža, u viskiju "tope tugu"

Dok Srbi sve više piju viski, Srpkinje sve manje troše na parfeme!

Ovu interesantna statistika vidi se iz podataka Svetske trgovinske organizacije, koja precizno pokazuje kako se iz godine u godinu povećavao uvoz viskija u Srbiju, odnosno smanjivao uvoz parfema.

Uvoz viskija povećan je sa 2,2 miliona u 2009. godini na 5 miliona u 2010. godina, da bi dostigao 8,8 miliona u 2013 godini.

S druge strane, uvoz parfema smanjen je sa 11,6 miliona evra u 2009. godini prvo na 9,2 miliona evra u 2010. godini, a onda je dodatno opao na 8,9 miliona evra u 2013 godini.

Tako su se potrošnja viskija i parfema izjednačile i našle na maltene istoj vrednosti uvoza, viski kroz rast potrošnje (8,8), a parfemi kroz smanjenje (8,9).

Pad uvoza parfema, a pretpostavljamo da proizvodnja domaćih toaletnih voda nije značajna, zabrinjavajući je pokazatelj pada standarda i potrošačkih mogućnosti lepšeg dela naše populacije.

Sa druge strane, ovoliko povećanje uvoza viskija ukazuje na rast standarda malog broja građana, koji u skladu sa mentalitetom žele da pokažu da imaju "para za uživanje".

Moglo bi se reći da muškarci umesto da kupuju i poklanjaju parfeme devojkama i ženama, viskijem žele da dokažu da su imućni, ili moža, u viskiju "tope tugu".

(N. S.)