Vodeći svetski dostavljač hrane Foodpanda stiže i u Srbiju!
Nakon uspešno razvijenog poslovanja u više od 50 zemalja Azije, Evrope, Afrike i Južne Amerike, dostavljač hrane Foodpanda konačno se pojavio i na tržištu Srbije
Foodpanda, vodeći svetski online servis za dostavu hrane, nakon uspešno razvijenog poslovanja u više od 50 zemalja Azije, Evrope, Afrike i Južne Amerike, konačno se pojavio i na tržištu Srbije. Zahvaljujući partnerstvu sa velikim brojem restorana, ovaj servis nudi i veliki izbor najrazličitijih jela.
U razgovoru sa Ognjenom Radićem, menadžerom Foodpande za srpsko tržište, saznali smo nešto više o dosadašnjem uspehu i budućim planovima kompanije.
Od kada postoji Foodpanda i kako funkcioniše servis?
- Foodpanda je pokrenuta u maju 2012. u Singapuru. Posle izuzetih rezultata postignutih na tom tržištu, logičan sledeći korak bio je proširenje na ostale zemlje regiona. Poslovna formula koju smo primenili pokazala se kao uspešna i na tržištima ostalih kontinenata. Sam servis koncipiran je tako da povezuje restorane sa krajnjim korisnicima, putem sajta i mobilne aplikacije. Foodpanda zapravo ima ulogu posrednika, pa korisnici mogu da poruče svoja omiljena jela putem sajta www.foodpanda.rs i uz pomoć Foodpanda aplikacije koja je dostupna za iOS, Android, Windows Phone i Nokia platforme.
Koliko zaposlenih ima Foodpanda na globalnom nivou?
- Foodpanda na globalnom nivou ima više od 650 zaposlenih, ali ovaj broj raste svakog dana.
Kako ste zadovoljni dosadašnjim uspehom na srpskom tržištu i da li se ulazak na naše tržište razlikovao po nečemu od ulaska na ostala tržišta?
- Više smo nego zadovoljni uspehom u Srbiji, naročito kada se uzme u obzir činjenica da smo do sada poslovali bez marketing aktivnosti, sa fokusom na potpisivanju ugovora o saradnji sa što većim brojem restorana. Što se tiče samog ulaska na tržište, lokalizacija servisa i prilagođavanje specifičnim potrebama i kulturi tržišta je nešto što nas očekuje u svakoj zemlji u kojoj započnemo poslovanje.
Sa koliko restorana sarađujete u Srbiji i u kojim sve gradovima?
- Trenutno imamo saradnju sa preko 300 restorana u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, a u narednom periodu počećemo sa radom u još tri grada u Srbiji. Takođe, u planu je i širenje poslovanja na zemlje regiona.
Kakvi su planovi i ciljevi Foodpande do kraja ove godine? Koliki rast očekujete, s obzirom da je rast na globalnom nivou izuzetno visok?
- Do kraja godine očekujemo da postanemo apsolutni lider na tržištu sa rastom od oko 40% na mesečnom nivou. Na globalnom nivou, ostvarujemo stopu rasta od 100 odsto na svaka dva meseca i nadamo se da ćemo kvalitetnom uslugom i negovanjem odnosa sa korisnicima iste rezultate postići i u Srbiji tokom 2015. godine.
(Telegraf.rs)