Počinje festival "Dani komunikacija" u Rovinju

Ova manifestacija okupila je preko 1.400 učesnika iz Hrvatske i regije, koje u sledeća dva dana očekuje bogat program uz gostovanja vrhunskih predavača

Središnji nacionalni festival oglašavanja "Dani komunikacija", koji se održava u hotelu "Lone" u Rovinju, okupio je preko 1.400 učesnika iz Hrvatske i regije, koje u sledeća dva dana očekuje bogat program uz gostovanja vrhunskih predavača, interaktivne radionice i dodele strukovnih nagrada.

Za nagrade X, Mixx, Effie i IdejaXica ove godine je prijavljen 261 rad iz područja klasičnog i digitalnog oglašavanja, tako da će se danas i sutra saznati koje su kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini bile najefikasniji, ko su agencija, oglašivač i kampanja godine, ko stoji iza najboljih digitalnih radova te koji studenti su predložili najbolju oglasnu kampanju za Vipnet.

O programu i očekivanjima od festivala danas su na press brifingu govorili Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e i Jan Jilek, predsednik IAB-a, organizatori Dana komunikacija.

Posebno su najavili prezentaciju istraživanja o reputaciji struke u Hrvatskoj i Srbiji zanimljivog naziva "Jesu li kod obućara najgore cipele", koja će pokazati kako javnost percipira marketinšku struku u te dve zemlje. Takođe, predstavili su bogat propratni program koji između ostalog uključuje digitalne izložbe radova takmičenja IdejaX i Mixx, izložbu radova Zelena ideja te partije i koncerte.

Organizatorima se pridružio i Kris Hut, nagrađivani direktor jedne od najuspešnijih mladih kreativnih agencija u svetu "Duval Guillaume Modem" iz Antverpena, koja je na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija “Cannes Lions” u 2013. godini osvojila čak 10 Lions nagrada. Kris je govorio o ulozi hrabrosti u kreativnom pristupu i važnosti stvaranja kvalitetnog sadržaja koji će na digitalnim medijima potaknuti konverzaciju o brendovima.

(Telegraf.rs)