SPORT KAO IDEJA: Promovisanje zdravog života na Beogradskom maratonu
Kompanija IDEA je na 27. Beogradskom maratonu odezbedila osveženje, sveže voće i povrće, a veliki broj zaposlenih je učestvovao u trci zadovoljstva
Kompanija IDEA, kao ekskluzivni sponzor najmasovnijeg i omiljenog događaja naše prestonice, učestvovala je na 27. Beogradskom maratonu i brojnim akcijama promovisala zdrav život, jačajući timski duh i podržavajući humanost.
Učešćem na ovogodišnjem maratonu, kao društveno odgovorna kompanija, IDEA je želela da učvrsti vezu između uspešnog poslovanja i promovisanja pravih vrednosti, među kojima je i bavljenje sportom.
Najbolji dokaz toga bilo je učešće brojnih zaposlenih te kompanije u trci zadovoljstva, kao i podrška humanitarnoj akciji koju je u okviru maratona sproveo BELhospis, centar za pružanje palijativnog zbrinjavanja terminalno obolelim onkološkim pacijentima. Tom prilikom, IDEA je obezbedila osveženje, sveže voće i povrće, za sve učesnike BELhospis tima u maratonskoj trci.
Sponzorstvo Beogradskog maratona ove i naredne dve godine je samo jedan od načina promovisanja sporta i podrške inovativnosti grada i njegovih sugrađana, unapređujući time život građana u prestonici, u okviru projekta "Beograd grad novih IDEA".
(Telegraf.rs)