DANI KOMUNKACIJE 2014: Drugi festival oglašavanja u Rovinju
Učesnike Dana komunikacija i ove godine očekuju predavanja vrhunskih marketinških stručnjaka sa naglaskom na usvajanju praktičnih znanja
Dani komunikacija, centralni nacionalni festival oglašavanja odžava se od 15. do 18. maja 2014. godine, u hotelu Lone u Rovinju.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose osveženu programsku strukturu sa naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i veština učesnika, uz gostovanja vodećih svetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz sveta oglašavanja i inspirisati svojim idejama.
U prepodnevnom delu konferencije učesnike očekuje glavni program sa "zvezdanim predavačima", dok će popodnevni program ponuditi različite sadržaje, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista i novi program interaktivnih radionica Best of HOVtoVOV sa najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOVtoVOV projekta.
Učesnike Dana komunikacija i ove godine očekuju predavanja vrhunskih marketinških stručnjaka među kojima se posebno ističe Kris Hoet, nagrađivani direktor za digitalne medije jedne od najuspešnijih mladih kreativnih agencija u svetu Duval Guillaume Modem iz Antverpena.
Na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija "Cannes Lions" u 2013. godini osvojili su čak 10 Lions nagrada za pet različitih klijenata, a godinu pre, ukupno 14 nagrada. Hoet će na festivalu održati predavanje o stvaranju i komunikaciji brenda u različitim digitalnim medijima.
Na Dane komunikacija dolazi i Džuli Burstein, jedna od poznata američka radijska voditeljka i producentkinja. Autorka je bestselera "Spark: Hov Creativiti Vorks" kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. veka i objašnjava kako pronaći umetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Burstein je i priznata predavačica na TED konferencijama, gde govori o kreativnosti i kreativnim pristupima.
Tu su još i Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman koja je poznata zbog svojih revolucionarnih, interaktivnih i viralnih kampanja. Mark Truss, voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JVT, jedne od najvećih grupacija za marketinške komunikacije u svetu i još mnogi drugi.
I ove godine posetioce očekuje bogat večernji program koji svako veče festivala započinje dodelama nagrada, a nastavlja se koncertima i zabavnim programom do dugo u noć.
Sve dodatne informacije možete naći na sajtu www.danikomunikacija.com.
(Telegraf.rs)