Rodžer Federer više zarađuje u penziji nego u tenisu: Pogledajte koji posao Švajcarcu donosi milijarde!
Nakon okončanja karijere, Rodžer Federer nastavlja da ulaže u svoju budućnost. Jedna od glavnih investicija mu je svakako kompanija "On" za koju su procene ogromnog rasta u zaradi i akcijama, pa i rekordnoj prodaji u 2025. godini.
Najnoviji izveštaji govore da će "On", firma koja pravi i prodaje sportsku obuću pre svega, doživeti nove visine. U 2024. godini je porasla za skoro 30 odsto sa svojih u tom momentu 2,6 milijardi dolara.
Švajcarska prodavnica sportske opreme je u poslednjem kvartalu prihodovala ak 679 miliona dolara.
- Presrećni smo svime šo smo uspeli da uradimo Neverovatnih 2,3 milijarde franaka od prodaje. Nastavljamo ovo ubrzanje i momentum, sve je moguće kada radimo kao tim - naveo je CEO ove kompanije Martin Hofman.
Stručnjaci predviđaju da će se desiti još jedan ogromni skok u 2025. godini od 27 odsto i dostići će 3,3 milijarde dolara. Brend doživljava veliki uspon i popularnost, a naslonjen je i na tenis gde ima svoje predstavnike i danas na terenu.
Glavni su sponzori Ige Švjontek, Bena Šeltona, Žoaa Fonseke, ali i mnogih ostalih bitnih igrača u belom sportu.
Ova priča nastala je kada su se Olivije Bernar, Kaspar Kopeti i David Aleman udružili, a Federer se sa brendom upoznao nakon što je odeću video na svojoj supruzi Mirki.
Nakon toga je odlučio da se sastane sa trojicom osnivača i da im kaže da je spreman za saradnju.
- Bilo je jako zabavno upoznati se, pa sva ta pitanja kako, gde, šta je plan, ko si, kako ste se upoznali, sve je to interesantno za čuti - rnaveo je Federer za Forbs još pre četiri godine na pitanje o tom poslu.
U sve je uključen je njegov prijatelj i agent Toni Godsik, a kada se Mirka uključila, konverzacija je prerasla u ispitivanje. U 2019. godini je ulaganje postalo javno i "On" je postao globalni brend koji je u svoj tim dodao jedno od najvećih sportskih imena u istoriji.
(Telegraf.rs)