Kakav marketing: Đoković je na 24 GS titula, a Lakost već prodaje specijalnu odeću kao da je uzeo 25
1
Vreme čitanja: oko 1 min.
Nesvakidašnji potez
Foto: ZUMAPRESS.com / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Francuska kompanija Lakost lansirala je trenerku Novaka Đokovića s brojem 25, aludirajući na mogućnost osvajanja 25. Gren slem titule, iako teniser trenutno ima 24 pehara.
"Sportkida" otkriva da je Lakost već proslavio Đokovićev 24. rekordni trijumf s sličnom trenerkom, ali ovaj put potez dolazi pre ostvarenja podviga, što može ukazivati na optimizam kompanije ili marketinški potez.
Od početka saradnje 2017, Lakost se angažuje u teniskom marketingu, proširujući svoj asortiman i sponzorirajući brojne turnire, s Đokovićem kao glavnim zaštitnim znakom.
Iako Đoković trenutno nema 25 trofeja, Lakost poziva navijače da se priključe u proslavi budućeg rekorda, nudeći trenerku s brojem 25 po ceni od 350 dolara.
Foto: Printscreen
(Telegraf.rs)