Gde mu nestade krokodil? Lakost promenio logo Đokoviću za Rim i sada je to foka!

Čuveni krokodil je promenjen i njegovo mesto je zamenila jedna druga životinja koja nosi jaku poruku i vapaj za spas

Novak Đoković nastupa na Mastersu u Rimu, a poznati brend  Lakost, čiju oprema naš teniser nosi, spremila mu je specijalni dizajn za ovaj Masters.

Nešto drugačije majce nosiće Novak u Rimu. Jedan od prepoznatljivih znakova će nedostajati, ali će zato nositi sjajnu poruku.

printscrean: Instagram/djokernole

Akcija francuskog brenda Lakost, da skrene pažnju na ugrožene životinjske vrste, biće primenjena i na Mastersu u Rimu.

U saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), Lakost je prošle godine predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put je, posle 85 godina postojanja, zamenio prepoznatljivi logo brenda, krokodila.

Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.

Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.

Ove godine kompanija je rešila da skrene pažnju na foke, tako što je na majce Novaka Đokovića koje će nositi u Rimu, prišila njih umesto krokodila.

printscrean: Instagram/djokernole

(Telegraf.rs)

Teme