Gde mu nestade krokodil? Lakost promenio logo Đokoviću za Rim i sada je to foka!
Čuveni krokodil je promenjen i njegovo mesto je zamenila jedna druga životinja koja nosi jaku poruku i vapaj za spas
Novak Đoković nastupa na Mastersu u Rimu, a poznati brend Lakost, čiju oprema naš teniser nosi, spremila mu je specijalni dizajn za ovaj Masters.
Nešto drugačije majce nosiće Novak u Rimu. Jedan od prepoznatljivih znakova će nedostajati, ali će zato nositi sjajnu poruku.
Akcija francuskog brenda Lakost, da skrene pažnju na ugrožene životinjske vrste, biće primenjena i na Mastersu u Rimu.
U saradnji sa Međunarodnom unijom za očuvanje prirode (IUCN), Lakost je prošle godine predstavio deset novih motiva za svoje kultne polo majice i prvi put je, posle 85 godina postojanja, zamenio prepoznatljivi logo brenda, krokodila.
Svaka od deset životinja koje su motivi na novim Lakost majicama je na rubu izumiranja.
Predstavljene su: burmanska kornjača, javanski nosorog, severni lemur, sumatranski tigar, kalifornijski kondor, kakapo, vakita, anegada graund iguana, istočni crnokrestasti gibon i saola.
Ove godine kompanija je rešila da skrene pažnju na foke, tako što je na majce Novaka Đokovića koje će nositi u Rimu, prišila njih umesto krokodila.
(Telegraf.rs)