Od ring devojke do "novinarke" i češke Pamele Anderson: Igračima teži intervju sa njom, nego da daju gol

S. G.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Nekada bila poznata kao model, ring devojka, i lice brojnih reklama, uključujući one za preparate za potenciju, a danas Tana Bistronova ima sasvim novu karijeru.

Naime, ona je u novembru prošle godine preuzela ulogu voditeljke FK Viagem, a kako pišu češki mediji, donela je novu energiju, ali i ozbiljnu dozu provokacije. Mnogi su je dočekali sa skepticizmom, nazivajući je češkom Pamelom Anderson, ali Bistronova ne mari za etikete:

- Ne čitam komentare. Ljudi su često zavidni - kaže samouvereno.

"Viagem Ústí nad Labem", klub koji se godinama mučio u nižim ligama, sada ima ambicije da se vrati u viši rang. Klub se oslanja na strategiju koja kombinuje talentovane mlade igrače sa iskusnim fudbalerima poput Tomaša Kučere, Aloisa Hičke i Marka Červenke. Novi vlasnik kluba, kompanija Viagem, uložila je značajna sredstva u pojačanja, ali možda je najsmeliji potez upravo angažovanje Bistronove.

- Za mene je ovo nova prilika u životu, iako se već duže bavim modelingom. Ovo je potpuno drugačiji izazov i jako mi prija jer volim fudbal -  ističe Bistronova, koja je postala omiljena među navijačima, ali i na društvenim mrežama kluba.

Marketinška strategija koja deli mišljenja

FK Viagem se ističe ne samo na terenu, već i van njega, zahvaljujući specifičnom, gotovo bizarnom marketingu. Bistronova je postala centralna figura ove strategije, gde dominiraju hrabri i provokativni potezi.

- Radimo bizarnu promociju, ali u tome ima i sportske srži. Svako može pronaći ono što mu odgovara. Ključno je da privučemo pažnju, jer u današnjem svetu to je jedini način da uspete - objašnjava ona.

Zanimljivo, fudbalerima je nekada teže da sa njom razgovaraju, jer ih dekoncentriše svojom pojavom, nego da daju gol.

Iako je nova u svetu fudbala, Bistronova se ne oslanja samo na svoj šarm. Njen partner, iskusni novinar Tomaš Vzorek, igra ključnu ulogu u njenom razvoju.

- On je moj najveći mentor. Učim od njega koliko mogu, često se savetujemo oko različitih stvari - priznaje Bistronova. Iako priznaje da još uvek mora da se „udubi“ u fudbal kako bi postavljala profesionalna pitanja u podkastu kluba, njena posvećenost ne jenjava.

Nova era za FK Viagem?

Dok FK Viagem nastavlja svoju borbu za povratak u viši rang, jedno je sigurno: sa Tanom Bistronovom kao licem njihovog novog marketinškog pristupa, pažnja medija i javnosti neće izostati.

Pogledajte u galeriji i zašto:

(Telergaf.rs)