Srpski as protutnjao Cazinom: Uroš Brkić prvi u klasi na brdskoj trci CEZ šampionata
Ukoliko zadrži vodeću poziciju u klasi do kraja sezone, Brkić će ponovo, kao i prošle godine, biti jedini srpski automobilista koji je uspeo da osvoji titulu na međunarodnom takmičenju
U konkurenciji više od 50 takmičara, srpski automobilista Uroš Brkić, za volanom prototipa „Norma M 20 F“, osvojio je drugo mesto u generalnom plasmanu i prvo mesto u klasi na trci koja je bodovana za Šampionat Centralne Evrope (FIA CEZ) na brdskim stazama, održanoj u Bosni i Hercegovini!
Brkić je za uspeh na stazi u Cazinu osvojio nove bodove i sa ukupno 61 bodom učvrstio se na prvoj poziciji u generalnom plasmanu Šampionata u klasi prototipova - CN/E2-SC. Stazu dugacku 3870m najbolje rangirani srpski automobilista je izvezao u vremenu 2:11.716 sto je ujedno i njegov novi licni rekord.
Novim bodovima, Uroš Brkić iz beogradskog ASU „Galax“ na dobrom je putu da odbrani prošlogodišnju titulu i ostvari „het-trik“, jer je 2022. godine bio najbolji u FIA CEZ šampionatu u konkurenciji turing automobila, za volanom „VW pola“.
Ukoliko zadrži vodeću poziciju u klasi do kraja sezone, Brkić će ponovo, kao i prošle godine, biti jedini srpski automobilista koji je uspeo da osvoji titulu na međunarodnom takmičenju.
U generalnom plasmanu trke u Cazinu trijumfovao je hrvatski automobilista Laslo Šaš za volanom Formule „Rejnard 2KLZY Tec 3000“, dok je u klasi prototipova, iza Brkića, bio Hrvat Filip Magdić u kokpitu „Gibson Nemesisa RME 2000 turbo“.
Naredna trka u FIA CEZ šampionatu biće održana narednog vikenda u Crnoj Gori na stazi u Pljevljima. Srpski as navodi da je staza zahtevala veliku pažnju na volanu.
„Takmičim se u Cazinu već treću godinu zaredom i zaista se uvek sa posebnom radošću vraćam na ovu stazu. Ova staza je tehnički dosta zahtevna i traži potpuno pripremljen automobil i maksimalno koncentrisanog vozača. Moje najbolje vreme juče bilo je 2:11.716, što je ujedno i moj lični rekord na ovoj stazi. Mislim da sam dao svoj maksimum cemu u prilog govori i razlika u vremenu izmedju dve trke od samo 34 hiljadita dela sekunde, ali i da je automobil mogao biti značajno brži jer sam vozio na dosta starim pneumaticima koji su dosta klizali. Razlog tome je što je fabrika koja proizvodi pneumatike za brdske trke ugasila proizvodnju u decembru prošle godine i sada usled nemogucnosti nabavke novih pneumatika većina vozača je primorana da vozi nekoliko trka na jednom setu pneumatika dok se situacija ne promeni na bolje. Opste je poznato u svetu automobilizma da na ovakvim stazama nova guma može značiti i sekundu po pređenom kilometru, tako da mislim da bih moje vreme moglo biti i nekoliko sekundi brže sa novom gumom na ovoj stazi. Kada sve okolnosti sagledam ne ostaje mi nista drugo osim da budem prezadovoljan postignutim predhodnog vikenda", poručuje Brkić za Telegraf.
(Telegraf.rs)