Tri tajne kladionice - Kako uvek pobeđuju
Klađenje je najrasprostranjenija zabava za široke mase širom sveta, a za jedan deo istih i odličan način za ekstra profit
Samim tim, mi imamo veliki broj raznih strategija koje nam mogu pomoći tokom samog procesa klađenja i svega što isti prati. Mnogi vole da kažu da su u Srbiji igre na sreću i kocka učestaliji nego u ostatku Evrope ali to baš i nije tako.
Za početak, pomenućemo okruženje. Kladionice u Hrvatskoj su zastupljene u sličnoj meri kao i kod nas, a isto se može reći i za Crnu Goru ili Makedoniju. Jednostavno trend je takav i to je to. Sada dolazimo do glavnog pitanja, kako su one sve u profitu i konstantno se šire?
Gorka istina za igrače je da su kladionice uvek u plusu. Postoji jedan mali broj ljudi koji mogu da otkinu profit na njihovu stranu, ali ipak, to je veoma mali procenat. Kladionice su u startu u prednosti i mnogi ljudi to ne vide, jer jednostavno, i ne obraćaju pažnju na detalje, koji su u suštini veoma bitni.
Imamo tri faktora koji utiču na uspeh kladionica u borbi sa igračima:
- Margina na kvotama
- Ponuda
- Faktori okoline
Margina na kvotama
Margina je sigurica za kladionicu i to najbolje možete videti na primeru košarke, kada su kvote na dva ista tima 1.85. Ta razlika od 0.15 je zarada kladionice kakav god rezultat bio. Tako je i kod fudbala ili bilo kog drugog sporta, gde su kladionice raznim matematičkim metodama izračunale kvote na taj način da uvek imaju sigurnu marginu kojom se, u nekom trenutku, mogu ili pokriti ili odmah biti u plusu.
Isto tako, svi Vi ste primetili da kladionice često menjaju kvote, a to im upravo dozvoljava ta margina, gde oni lakše manipulišu istom u zavisnosti od količine uplate na jedan ishod. Tako da ukoliko je npr. pobeda domaćina prezastupljena, pada kvota na istu a na drugoj strani raste na nerešen ishod ili pobedu gosta.
Ponuda
Nešto što u suštini zbunjuje igrače. Tokom vremena kladionice su shvatile da im je ponuda igara poprilično prosta i da su kladioničari donekle ušli u sistem i naučili kako da igraju. Zato danas na jednu utakmicu imamo nekih 600 do 700 potencijalnih igri, te domaćin tri gola u prvom, ili dva u prvom tri za celu itd.
Sve ovo je napravljeno da bi igračima odvuklo pažnju i poremetilo koncentraciju. Neko ko bi igrao recimo 3 plus će sada gledati da doda vrednost na tu igru tako što će dodati uslov jedan gol u prvom uz tri na celom meču. Sada to zaista izgleda logično, ali koliko puta se desilo da ne padne niti jedan pogodak u prvih 45 minuta? Sve ovo ide u korist kladionicama.
Faktori okoline
Bonusi, promocije, pa čak i usluga u lokalu. Bonusi su napravljeni iz jednog prostog razloga, a to je ne da Vama daju šansu da dobijete više novca, već da poboljšaju šanse kladionica da Vama uzmu pare. Realno, koliko ljudi znate da su pogodili tiket sa 15 utakmica, pa neka su i kvote 1.05. Tako da je ovo jedna klasična navlakuša kako bi rekli kladioničari, koje se treba kloniti. Isto je i za promocije.
Što se tiče usluge u lokalu, ako ste primetili, kladionice imaju prejeftine cene pića, a od skora i hrane. Sve to je u cilju Vašeg zadržavanja u lokalu. Njima se čak isplati i da nemaju zarade na ovim uslugama, jer ćete Vi definitivno dok ste tu da bacite neki dinar na tiket ili neki drugi vid zabave.
Ukratko, ovo su tri najosnovnija razloga zašto su kladionice uvek u prednosti nad igračima, i zašto i nekih 90 i više procenata izlaze kao pobednici u svakoj varijanti.
(Telegraf.rs/PR)