Bez košarke i helikoptera: Moćne kompanije menjaju reklame uoči Superboula zbog Kobija Brajanta

Šta će od toga da ispadne na kraju videćemo u ponedeljak ujutru

Poznate američke kompanije koje će se reklamirati tokom predstojećeg 52. Superboula u Majamiju ubrzano rade na ispravljanju scena i kadrova reklama koje su spremile, a nakon tragične pogobije Kobija Brajanta, njegove ćerke Đijane i još sedmoro putnika.

Dženeral Motors, Hard Rok Internešnal i Hjundaji Dženesis su među firmama koje razmišljaju kako da koriguju reklame uoči najvažnijeg sportskog događaja u Americi ove godine.

Dženeral Motors je recimo već pustio četiri tizera svoje reklame na kojoj se kao glavna zvezda nalazi Lebron Džejms, ali se on nije pojavio na tim snimcima. Proizvođač automobila je planirao da pusti kompletnu reklamu ove nedelje, ali je odustao posle tragične pogobije Brajanta.

Foto: Tanjug/AP

Možda i iz razloga što je Džejms bio blizak sa Kobijem kojeg je smatrao bratom.

- U znak poštovanja prema svim žrtvama ovonedeljne tragedije suzdržaćemo se od plasiranja reklame do dana utakmice - saopštio je portparol Dženeral Motorsa.

Slično je i sa Hard Rokom, čija je zvezda reklame za Superboul košarkaška legenda Karim Abdul Džabar.

- Hard Rok je zatečen iznenadnom vešću o pogibiji Kobija Brajanta i izražava najdublje saučešće svima koji su pogođeni tragedijom. Usled takve vesti odlučili smo da uklonimo scene u kojima se pojavljuje Karim Abdul Džabar - saopštili su iz te kompanije.

Inače, reklamu je režirao Majkl Bej, a pojavljuje se i Dženifer Lopez koja će zajedno sa Šakirom pevati u čuvenom koncertu u poluvremenu Superboula.

Foto: Tanjug/AP

Kada je reč o Dženesisu, on je odlučio da potpuno ukloni helikopter iz svoje reklame.

- Trenutno montiramo reklamu tako da izbacimo helikopter iz otvarajućih scena - saopštila je ta kompanija.

Koliko će kompanije uspeti u tom planu saznaćemo u noći između nedelje i ponedeljka kada je u Majamiju na programu okršaj između San Franciska i Kanzas Sitija.

Video: Bodiroga o Kobiju: Podigao je košarku na viši nivo, obeležio jednu epohu...

(Telegraf.rs)