Partizan i Zvezda u borbi za "Final 8" – Kako profitirati od toga?

A. V.
Vreme čitanja: oko 3 min.
Foto: shutterstock

Evroligaška sezona se uveliko zahuktala a naši timovi ne odustaju od pohoda ka najboljih osam, a potom možda i do samog vrha takmičenja. Kako je cela sezona veoma ujednačena, šanse za prolaz dalje menjaju se nakon svakog kola. Pored odlične igre koje pružaju igrači na terenu, naši timovi su i što se tiče posete i navijanja u samom vrhu Evrolige. Izuzetna je podrška koju navijači pružaju Crvenoj Zvezdi i Partizanu, a to dovodi do toga da su naša dva tima među najpraćenijim klubovima u Evroligi.

Sve bolji rezultati i velike posete na utakmicama Zvezde i Partizana, otvaraju međutim mogućnost mnogim ljudima i da zarade, a da to pri tom nije klasično klađenje na neki od dva tima ili nekog igrača. Kao što je opštepoznato, jedan od glavnih delova svakog sportskog kluba jesu marketinški deo i sponzori, bez kojih većina stvari u sportu ne bi bila moguća. Tako smo svedoci raznih reklama za proizvođače čiji se logoi nalaze na dresovima klubova. Kada su u pitanju Zvezda i Partizan, pažnja je svakako usmerena na “Adidas” I “Under Armour” čiju sportsku opremu koriste igrači naša dva najveća kluba. Pogledajte najnovije cene akcija najvećih proizvođača sportske opreme.

Iz ovog ugla, rezultati dva košarkaška kluba mogli bi, osim vatrenim navijačima, biti interesantni i investitorima u akcije na tržištu. Tako bi eventualni plasman Crvene Zvezde I Partizana u plejof Evrolige, dodatno skrenuo pažnju javnosti na ova dva kluba, a time i na brendove koji ih sponzorišu. Zanimljivi su podaci da su nakon velikog pada tokom cele 2021. i dela 2022. godine, akcije Adidasa počele naglo da rastu nakon Svetskog prvenstva u Kataru, a razlog za to je pobeda Argentine čiji su igrači nosili ovaj brend. Akcije Adidasa su pre samog početka prvenstva 18. novembra vredele oko 129$, dok su već 6. januara bile na oko 140$, a 3. februara 161$.

S tim u vezi, svaka nova utakmica Partizana ili Crvene Zvezde predstavlja novu šansu da se investiranjem u akcije kompanija koje se bave proizvodnjom sportske opreme, ostvari profit. Veća prodaja ovih brendova, dovešće do porasta akcija kompanija a time i do dobiti za investitore, a sve to je dosta uslovljeno upravo rezultatima sportskih klubova. Bilo da ste već učestvovali na tržištu i imate iskustva, ili ste sasvim novi i tek planirate da započnete sa investiranjem, ovaj deo evroligaške sezone, svakako predstavlja pravu priliku da ispratite cene akcija sportskih kompanija i ulaganjem u njih obezbedite sebi profit. Naučite kako da trgujete potpuno besplatnim preuzimanjem naše eKnjige.

Ukoliko ste ljubitelj sporta, znanje iz ove oblasti može vam pomoći da predosetite kretanje određenih stvari na tržištu, a nije teško predvideti da je svaka nedelja nova šansa da se investira u nešto što ima veze sa sportskim dešavanjima i košarkaškim brendovima kao što su Partizan I Crvena Zvezda. Verovatno je većina pogledala I film “AIR” u režiji Ben Afleka, gde se predstavlja vrtoglavi uspon Nike AIR-a od kada je Džordan počeo da nosi taj brend, a ista situacija sa NIKE-om dogodila se i nakon Svetskog prvenstva 2018. godine, kada su njegove cene akcija nakon pobede Francuske (čiji su igrači nosili ovaj brend) porasle za 4%. Upravo to se sada dešava sa brendovima koji su na dresovima naših košarkaških klubova, koji su najgledaniji timovi u celoj Evropi već treću godinu zaredom, što pored rezultata dodatno utiče na porast cena akcija pojedinih sportskih kompanija. Otvorite besplatan demo račun i započnite s trgovanjem.

Ovaj tekst je pripremljen i odobren od strane investicionog savetnika, Svetislava Milutinovića, zaposlenog u Kapital RS Inc. a.d. Beograd, Severni bulevar 6, investicionog društva pod nadzorom Komisije za hartije od vrednosti Republike Srbije, broj dozvole: 5/0-02-672/18-16.

(Telegraf.rs/PR)