Ameri otkrili šta se desilo sa čuvenim buritom sa TV reklame koji je "zamenio" Jokića na draftu
Zvuči zanimljivo, ali od sredine aprila više se ne prodaje
Dominacija Nikole Jokića u NBA ligi i odlazak Denvera u veliko finale, ponovo je aktuelizovalo priču sa drafta srpskog košarkaša koji je mnogima promakao!
Naime, poznato je da je Jokić 2014. godine draftovan kao 41. pik i da je za to vreme na TV-u išla reklama za najnoviji burito pod nazivom "quesarito."
Pomenuti burito bio je specijalitet poznatog lanca "Taco Bell", a ono što je svakako nevertovatno jeste da je "quesarito" sredinom aprila ove godine povučen iz upotrebe.
Tačnije, od 19. aprila pomenuti burito u tortilji je "nestao" sa menija definitivno, dok je poslednjih nekoliko meseci mogao da se naruči samo "onlajn" putem aplikacije.
Mediji u Sad su takođe pridodali značajnu pažnju pomenutom takosu i navode da je "quesarito" bio drugi najprodavaniji proizvod. Odmah iza čuvenog "Doritos Locos Tacos."
(Telegraf.rs)