Partizan promovisao dresove za novu sezonu: Oborili smo rekord u prodaji karata, a podelili "nula" besplatnih

Crno-beli su predstavili i novog sponzora

Foto: Telegraf.rs

Košarkšaški klib Partizan predstavio je novog sponzora, kao nove dresove u kojima će prvi tim nastupati tokom sezone 2022/23.

Na samom početku prisutnima se obratio predsednik crno-belih Ostoja Mijailović.

- Zahvaljujem se kompaniji Mozzart Bet što su postli naslovni sponzor, beting kompanija koja je društveno odgovorna, uložila u srpski i regionalni sport, čuveni projekat koji mi se dopao, ulaganje u terene po Srbiji koji su bili zapušteni. Drago mi je što su prepoznali da je Partizan brend dobar za ulaganje. Ovo je najveći pojedinačni ugovor. Visina ugovora u novcu, najveći ikada u istoriji Partizana. Imamo tešku godinu pred nama, tešku sezonu, zbog ekonomske situacije, znate svi zbog cega, ovde smo zbog sporta, ispratićemo sezonu zajedno sa navijačima - počeo je Mijailović i dodao:

- Tu je i kompanija NIS, deset godina je bila pojedinačni sponzor, Telekom Sport, Admiral i želim da se zahvalim svim privrednicima i prijateljima koji su zajedno sponzori. Oborili smo rekord u prodaji karata, imamo prodatih 11.000 karata, navijacima moram da se zahvalim; to je rekord u Evropi od kada postoji košarka i najveći prihod od sezonskih karata. Uglavnom budu komentari za organizovane karte. Sada nema frakcija, jedna navijačka grupa je tu, Jug je uplatio prihod za 1.600 karata. Takođe, klub je izdao "nula" besplatnih karata. Da povučemo paralelu od onda kada sam došao u klub, tada smo imali 36.000 evra prihoda od sezonskih i pojedinačnih karata. Sezona je toliko kapitalna da ne možemo bez pomoci države, zahvalnost za pomoć, uvek smo bili zahvalni na tone, ali smo se trudili da budemo spremni, da budemo što manje na teretu jer i država ima probleme - rekao je Mijailović na početku izlaganja.

Potom, prisutnima se obratio i Slobodan Prodanović ispred kompanije Mocart sa kojom je Partizan potpisao sponzorski ugovor.

- Predsednik Partizana je pričao o srpskoj kompaniji, a mi smo čačanska kompanija. Ostaje da Željko odvede momke na Moravu zbog šutiranja. Sada smo naslovni spoznor, vrhunac sponzorisanja kolektiva. Vrhunski rezultati su tu, da nam se vrati ulaganje i da bude isplativo za obe strane.

Usledila su pitanja novinara, a jedno se odnosilo na tim crno-belih, kao i na očekivanja u novoj sezoni.

- Želim puno sreće ekipi, važna sezona za nas, naša očekivanja su najveća moguća u skladu sa crno-belom javnosti. Mi smo uvek davali sve od sebe da ostvarimo najveci cilj, videli ste da je Kari okupio najbolju ekipu u 20 godina, pa smo ispali u ranoj fazi, nista nije zagarantovano. Zoran Savić i Željko su radili na ekipi celo leto, oveli smo jake igrače, izborili se snagom brenda i ulaganja, sportskom reputacijom, zato sada imamo ekipu koja ce se boriti za najbolje rezultate. Budžet koji ćemo napraviti je 30% od najvećeg u Evroligi, ima ekipa koje ulažu po 40 miliona evra. Mi treba da odigramo više od 60 utakmica ove sezone, to je za momke veliki napor, nekoliko puta se pojavljuje da igramo po dve utakmice u dva dana, poremećeni su letovi, cene su skočile, imate puno izazova koje morate da prevaziđete. Odnos i ugovori, svi americki ugovori, imaju ugovore u dolarima, vrednost dolara je 20% veća, mi im plaćamo u dinarima, ali je sve vezano za dolare.

- Nemoguće je da ekipa u Splitu igra ABA ligu, pa da idu u Minhen, to mora čartet letovima. Kada tražimo sponzore, državu, 600.000 evra košta devet čarter letova, plus ugovori su uvećani za milion, to je 1.600.000 evra više. Košarka je neprofitabilan sport, kada uđete u fudbalu u Ligu šampiona, ili treći rang, imate po 10 miliona nagrade, imaju veću šansu da zarade novac. Hvala navijačima, sponzorima i državi što ulaze novac.

Govorio je Mijailović i o načinu dovođenja igrača.

- Ja se 2017. godine nisam mesao kada treba da se dovodi igrac, niti sam rekao koji. Upravni odbor je glasao sta kaze trener i sportski direktor, oni su strucni da znaju treba li ili ne novi igrac. Mi cemo iznalaziti resenja, jer mi imamo zajednicki cilj. Sada javnost vuce paralelu sta je jugoslovenska kosarka. Svi zivimo u senci proslosti. Za sezonu odigrate 20 utakmica nekada ranije, sada kda uporedite nivo igre i pogledate najvisi nivo igranja, u NBA koji je jedini profitabilan. Nema vise tu neke razlike, prodali smo 11.000 karata, to je cifra velika i za NBA klubove, koji nekad stavljaju makete da bi se videlo da su dvorane popunjene. Nismo mocni kao neke zemlje, ne mozemo da se takmicimo sa zemljama od 100.000.000 ljudi, ali Bogu hvala sto imaju ljudi kao kompanija Mozzart sto ulazu i pomazu da sport opstane. Ovo je dobar marketing za nasu zemlju.

Video: Dante Egzum o dolasku u Partizan i Beograd: Ćevapi su mi već omiljena hrana

(Telegraf.rs)