Zvezda ponovo dobila nagradu Evrolige
Drugu godinu zaredom marketing crveno-belih dobija priznanje za rad
U izboru za najbolju marketing i poslovnu strategiju za sezonu 2020/2021 KK Crvena zvezda je osvojila treće mesto u konkurenciji cele evroligaške porodice, navodi se na sajtu kluba
Bronzani trofej je treće priznanje u poslednjoj deceniji, a drugo uzastopno za ovaj klub u žestokoj konkurenciji najboljih evropskih timova.
Za sezonu 2020/2021 poredak je sledeći: Bajern Minhen je osvojio zlato, Anadolu Efes srebro, a kao što smo već rekli bronzani trofej je otišao u ruke Crvene zvezde. Obrazloženje Evrolige za dodeljenu nagradu Crvenoj zvezdi glasi:
- Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. godine zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom.
- Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 Led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket Viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda - navodi se u saopštenju Evrolige.
Direktor marketinga Crvene zvezde Janko Stanković je istakao:
- Velika je čast i privilegija naći se u ovako odabranom društvu. U konkurenciji 17 ekipa iz Evrolige i 24 klubova iz Evrokupa, Crvena zvezda je proglašena za klub koji je imao treću najbolju marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/2021. Već je više puta istaknuto od strane svih timova u Evropi da je ovo bila izvesno najteža sezona u modernoj istoriji. Suočili smo se sa problemima koje nismo mogli ni da zamislimo, ali smo verovali u rad svih struktura kluba, kontinuitet i čvrste temelje sistema koje smo postavili. Kreativnost našeg tima je uvek bila naš najveći adut, nismo zakazali ni ove godine u posebnim uslovima.
- Veoma mi je drago ako smo tešku svakodnevnicu bar malo ulepšali našim navijačima koji su nam mnogo nedostajali i drago mi je da smo na triplu krunu osvojenu na terenu pridodali još jedan trofej - kaže Stanković.
Direktor kluba Filip Sunturlić i Janko Stanković su trenutno u Barseloni gde se 7. i 8. jula održava biznis samit svih klubova Evrolige. Jedna od nosećih tema ovih sastanaka je upravo strategija klubova za koju je Crvena zvezda dobila nagradu, ali i dalji izazovi, planovi i borba u ovim posebnim uslovima. Takođe, u Barseloni će biti održana i skupština klubova Evrolige na kojoj će predstavnik Crvene zvezde biti direktor Filip Sunturlić.
(Telegraf.rs)