"Poruke navijača pokazuju se direktno igračima": Evroliga hvali snalažljivost Zvezde u korona krizi
Evroliga je primetila i pozdravila pokušaje Crvene zvezde da svojim navijačima približi utakmice elitnog košarkaškog takmičenja u Evropi
Kada već navijača nema na tribinama, može da ih bude na konferencijama sa sadašnjim i nekadašnjim igračima, što je jedan od razloga da Evroliga oceni kako Zvezda stvara virtuelnu zajednicu kako bi bar malo približila doživljaj utakmica onom pravom.
"Zajedno stojimo" je slogan koji sjedinjuje kako one u Srbiji, tako i one u inostranstvu, pa po reakcijama iz Evrolige, crveno-beli i sada po pitanju promocije svog brenda rade dobar posao.
Navijači su kupili više od 1.000 sezonskih ulaznica za utakmice na koje neće moći da dolaze zbog korona virusa, što je pokazatelj određene doze konstantnosti navijača i njihove baze.
- Prikazi njihovih slika i poruka koje lično šalju navijači, na ekranima tokom utakmica, takođe svedoči u prilog bliskosti Zvezde sa svojim simpatizerima. Sve video poruke se pokazuju direktno stručnom štabu i igračima, da bi se ojačala veza njih i navijača i zamenila podrška koju inače imaju sa tribina - pišu iz Evrolige.
Iz Zvezde poručuju da, ako bar ne mogu da dovedu navijače na utakmicu, onda će mečeve da unesu u njihove domove.
- Ponosni smo na to što smo promenili način razmišljanja našeg "prosečnog" navijača koji je bitan za svakodnevni život kluba sa zbog svake stvari koju urade: kad kupe sezonske ulaznice ili komercijalne sadržaje u zvaničnoj prodavnici i što su deo našeg programa lojalnosti - rekao je Janko Stanković zadužen za Zvezdin marketing.
(Telegraf.rs)