"Čak 65% ljudi u Srbiji navija za Zvezdu": Direktor crveno-belih pričao o zlatnoj eri kluba!
Filip Sunturlic najmlađi direktor kluba Evrolige pričao je o klupskom životu za "Adb Hoops"
Direktor Crvene zvezde mts Filip Sunturlić dao je ekskluzivan intervju za jedan od najeminetnijih košarkaških magazina u Evropi ‘’AdB Hoops’’, intervju koji donosi mnogo zanimljivosti iz svakodnevnog života velikog kluba, pogotovo u ovo tesko vreme, tokom trajanja Pandemije Covid-19 virusa.
Filip Sunturlić je najmlađi generalni menadžer u Evroliginoj porodici. Taj podatak i ne treba da čudi jer je klupska politika od dolaska Nebojše Čovića na čelo kluba takva da priliku dobijaju mladi i školovani ljudi.
Preduslov za rad u Crvenoj zvezdi danas je upravo to, kao i ljubav prema crveno-belim bojama, energija i želja da svaki naredni dan beogradski gigant napravi bar jedan korak napred.
- Košarka je jedan od najpopularnijih sportova u Srbiji, za mnoge od nas najpopularniji sport koji predstavlja više od igre. Upravo zbog toga je Srbija poznata kao zemlja košarke. U svakom slučaju, razvijati sadržaj koji je povezan sa našim sportom i navijačima nije lak zadatak. Kao što svi znamo, igrači, treneri i sama dešavanja na terenu su ono što se najviše prati. Najveći razlog što je to tako jeste mentalitet našeg naroda.
- Shvatili smo da je neophodno da razvijemo i ostale stvari i kreiramo sadržaj koji će proširiti vidike prosečnog košarkaškog i sportskog navijača, koji redovno dolazi na utakmice. Navijači danas traže i dodatni sadržaj. Takođe, kreativni pristup otvorio je potpuno nove mogućnosti za potencijalne sponzore i partnere, pa smo korak po korak dolazili do situacije da možemo da ostvarimo dodatne prihode, ali i kreiramo nešto što će omogućiti navijačima dodatno uživanje na utakmicama.
- Sve te inovacije i novi sadržaji učinili su nas popularnijim za nove partnere i približili korak bliže cilju – da postanemo samoodrživ sistem. Klub koji zavisi isključivo od sopstvenih prihoda.
- Tu dolazimo do polazne tačke. Ponekad rezultati nisu zadovoljavajući, pa je upravo iz tog razloga važno da ponudimo nešto navijačima što će ih bez obzira na sve ostale okolnosti iznova privlačiti.
- U Srbiji čak 65% populacije navija za Crvenu zvezdu (ukupno oko 7.5 miliona stanovnika) i preko dva miliona ljudi u dijaspori. Naravno, potrebno je kreirati različite sadržaje kako biste doprli do svakog od njih, da shvatite šta je ono što će prouzrokovati interakciju sa njihove strane.
- Ne želimo samo da imamo veliku bazu navijača, već aktivne pristalice koji će učestvovati u svakodnevnim aktivnostima i radu Kluba.
- Jedan od načina da to ostvarimo je kreiranje lojaliti programa i sistema članstva u kome smo za dve godine, od 2018. do 2020. godine došli do cifre od 5.000 članova. Oni su informisani o svim dešavanjima na dnevnoj bazi. Takođe dosta se investira u prodaju artikala, pa tako naša zvanična prodavnica iz godine u godinu napreduje i povećava svoj potencijal. Ove sezone očekujemo još bolje rezultate jer smo napravili neke promene za koje verujemo da će biti pravi potez. - rekao je Sunturlić.
(Telegraf.rs)