"Čak 65% ljudi u Srbiji navija za Zvezdu": Direktor crveno-belih pričao o zlatnoj eri kluba!

Filip Sunturlic najmlađi direktor kluba Evrolige pričao je o klupskom životu za "Adb Hoops"

Foto: MN Press

Direktor Crvene zvezde mts Filip Sunturlić dao je ekskluzivan intervju za jedan od najeminetnijih košarkaških magazina u Evropi ‘’AdB Hoops’’, intervju koji donosi mnogo zanimljivosti iz svakodnevnog života velikog kluba, pogotovo u ovo tesko vreme, tokom trajanja Pandemije Covid-19 virusa.

Filip Sunturlić je najmlađi generalni menadžer u Evroliginoj porodici. Taj podatak i ne treba da čudi jer je klupska politika od dolaska Nebojše Čovića na čelo kluba takva da priliku dobijaju mladi i školovani ljudi.

Preduslov za rad u Crvenoj zvezdi danas je upravo to, kao i ljubav prema crveno-belim bojama, energija i želja da svaki naredni dan beogradski gigant napravi bar jedan korak napred.

- Košarka je jedan od najpopularnijih sportova u Srbiji, za mnoge od nas najpopularniji sport koji predstavlja više od igre. Upravo zbog toga je Srbija poznata kao zemlja košarke. U svakom slučaju, razvijati sadržaj koji je povezan sa našim sportom i navijačima nije lak zadatak. Kao što svi znamo, igrači, treneri i sama dešavanja na terenu su ono što se najviše prati. Najveći razlog što je to tako jeste mentalitet našeg naroda.

Foto: MN Press

-  Shvatili smo da je neophodno da razvijemo i ostale stvari i kreiramo sadržaj koji će proširiti vidike prosečnog košarkaškog i sportskog navijača, koji redovno dolazi na utakmice. Navijači danas traže i dodatni sadržaj. Takođe, kreativni pristup otvorio je potpuno nove mogućnosti za potencijalne sponzore i partnere, pa smo korak po korak dolazili do situacije da možemo da ostvarimo dodatne prihode, ali i kreiramo nešto što će omogućiti navijačima dodatno uživanje na utakmicama.

- Sve te inovacije i novi sadržaji učinili su nas popularnijim za nove partnere i približili korak bliže cilju – da postanemo samoodrživ sistem. Klub koji zavisi isključivo od sopstvenih prihoda.

- Tu dolazimo do polazne tačke. Ponekad rezultati nisu zadovoljavajući, pa je upravo iz tog razloga važno da ponudimo nešto navijačima što će ih bez obzira na sve ostale okolnosti iznova privlačiti.

Foto: MN Press

- U Srbiji čak 65% populacije navija za Crvenu zvezdu (ukupno oko 7.5 miliona stanovnika) i preko dva miliona ljudi u dijaspori. Naravno, potrebno je kreirati različite sadržaje kako biste doprli do svakog od njih, da shvatite šta je ono što će prouzrokovati interakciju sa njihove strane.

- Ne želimo samo da imamo veliku bazu navijača, već aktivne pristalice koji će učestvovati u svakodnevnim aktivnostima i radu Kluba.

- Jedan od načina da to ostvarimo je kreiranje lojaliti programa i sistema članstva u kome smo za dve godine, od 2018. do 2020. godine došli do cifre od 5.000 članova. Oni su informisani o svim dešavanjima na dnevnoj bazi. Takođe dosta se investira u prodaju artikala, pa tako naša zvanična prodavnica iz godine u godinu napreduje i povećava svoj potencijal. Ove sezone očekujemo još bolje rezultate jer smo napravili neke promene za koje verujemo da će biti pravi potez. - rekao je Sunturlić.

Video: Čović: Neće srušiti Zvezdu dok ja ne rešim da idem u penziju

(Telegraf.rs)