Zvezdino evroligaško iznenađenje za navijače, spremna je revolucija na ovim prostorima!

Ne posustaje Zvezdin marketing tim

Foto: Telegraf

Košarkaški klub Crvena zvezda mts je ove sezone podigao organizaciju utakmica na nivo koji je do sada bio nezamisliv na ovim prostorima: jedinstveni audio i vizuelni spektakl, brojne animacije pre i tokom utakmice upotpunili su sliku Beograda kao evropske košarkaške prestonice, a još jedan iskorak u tom pravcu biće napravljen pre utakmice sa Olimpijakosem.

Naime, u saradnji sa premium partnerom Evrolige i nazivnim sponzorom Evrokupa, brendom "7DAYS", na utakmici sa Olimpijakosom navijači će imati priliku učestvuju u aktivaciji "Dream Team Booth" u čijoj realizaciji učestvuje i 365ADS.

Na Južnom ulazu Štark Arene biće postavljen interaktivni foto kiosk, gde će gledaoci moći da izaberu tri omiljena igrača sa kojima će se fotografisati. Klikom na veliki displej izabrani košarkaši Zvezde bukvalno će virtuelno ušetati u kadar i postaviti se za fotografisanje zajedno sa navijačima, koji će potom fotografiju moći da ištampaju ili da je sebi pošalju na e-mail.

Za one gledaoce koji se odluče da na licu mesta objave svoju fotografiju napravljenu u virtuelnoj aktivaciji na Instagram nalogu uz #DreamTeamBooth stiču pravo da se takmiče za vredne nagrade - dres, majicu i šal KK Crvena zvezda.

Za sve učesnike, kompanija 7days je na licu mesta spremila slatke poklone.

Nakon čuvene NFL franšize Dalas Kaubojsa koji su u avgustu predstavili ovakav koncept interakcije sa navijačima na utakmicama, ovo će biti prvi put da jedan evropski klub omogući svim svojim gledaocima da pored samih dešavanja na terenu, dođu do prilike da se makar virtuelno približe svojim ljubimcima i dobiju trajnu uspomenu.

(Telegraf.rs)