Zvezda primetila problem na početku sezone: Opet ista priča!
Iz kluba istuču da "ulažu ogromne napore već godinama da ulaznice za svoje mečeve učine što dostupnijim za svoje pristalice"
Posle odigrane dve utakmice u ABA ligi na svom terenu, Crvena zvezda obratila se svojim navijačima zbog problema koji je primećen pred mečeve sa Mornarom i Mega Bemaksom.
U pitanju su velike nepotrebne gužve na blagajnama i ulazima, i pored činjenice da je u hali bilo oko 3.500 gledalaca.
Klub podseća da je organizovao prodaju karata još od 29. septembra preko svojih platformi, društvenih mreža i zvaničnog sajta, u paketu i pojedinačno za uvodne utakmice.
"I pored činjenice da redovno apelujemo na svoje pristalice da dođu ranije na mečeve, zbog ograničenih kapaciteta blagajni u dvorani 'Aleksandar Nikolić' i broja ulaza u dvoranu, to se nije dogodilo ni ovog puta. Zato smo bili svedoci scena da su kupci karata koji su stigli do dvorane neposredno pred početak meča, ulazili u nju i tokom druge četvrtine utakmica sa Mornarom i Mega Bemax-om," ističu sa Malog Kalemegdana.
Navodi se i da klub "ulaže ogromne napore već godinama da ulaznice za svoje mečeve učini što dostupnijim za svoje pristalice", te da je potpisan i ugovor sa "Eventimom” koji ima široku mrežu svojih prodajnih objekata gde mogu znatno ranije da se kupe ulaznice za sve Zvezdine utakmice.
"Još jednom apelujemo na sve naše pristalice zbog njihovog ličnog komfora, ali i izbegavanja nepotrebnih gužvi, i ponavljanja identičnih situacija, da koriste sve mogućnosti koje postoje za kupovinu ulaznica za sezonu, koja je počela i u kojoj će klub organizovati u dve beogradske dvorane 'Aleksandar Nikolić' i 'Beogradska Arena' više od 40 utakmica, zaključuje se u saopštenju kluba.
(Telegraf.rs)