Glavni sponzor Barse je novi glavni sponzor Golden Stejta

Japanska kompanija širi svoj uticaj kroz sport

Šampion NBA lige Golden Stejt Voriors ovih dana je postao "jači" za 20 miliona dolara po sezoni od japanske kompanije "Rakuten".

Ugovor dve strane potpisan je na tri godine.

"Rakuten" je najjači proboj u svet sporta realizovao u novembru prošle godine kada je postao glavni sponzor Fudbalskog kluba Barselona u koju je investirao 58 dolara po godini ugovora (ukupno četiri).

Japanska kompanija koja se bavi onlajn prodajom zbog čega je zovu i japanski "Amazon", u mnoštvu konkurenata dobila je prednost od strane franšize iz Ouklenda.

- Zapravo smo imali više "finalista" - pojasnio je šef marketinga Voriorsa Čip Bouers.

- Nije najveći ugovor koji nam je bio ponuđen, ali sa "Rakutenom" smo videli dobru priliku zbog vidljivosti koju su nam pružili. Sa te strane videli smo šansu da mi kao brend rastemo uz još jedan brend koji beleži veliki rast.

Podsetimo da će predstojeća sezona biti prva u istoriji NBA u kojoj će ekipe nositi imena sponzora na dresovima (prve tri godine eksperimentalno), a Golden Stejt je 14. klub koji će imati neki brend na opremi.

Voriorsi su to uspeli da naplate više od svih ostalih konkurenata.

Primera radi, drugi najveći sponzorski ugovor sklopili su kompanija "Goodyear" i Klivlend Kavalirsi vredan 10 miliona dolara po sezoni.

(Telegraf.rs)