UEFA EURO 2024: Lidl igra u vašem timu
Partnerstvo između kompanije Lidl i organizacije UEFA, započelo je evropskim kvalifikacijama u fudbalu, Lidl je postao globalni partner Evropskih kvalifikacija 2023. i 2024. i završnog turnira UEFA EURO 2024. godine
Spoj jednog od najvećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi i velikog fudbalskog događaja dobitna je kombinacija za sportiste, ljubitelje sporta, ali i za sve Lidlove potrošače kojima kompanija poručuje da im bez obzira na okolnosti, poslove ili životne uloge, svakodnevno pruža podršku u snabdevanju zdravijim i održivijim izborima. Na ovaj način i na Evropskom prvenstvu Lidl igra u timu svojih potrošača.
Dok navijačka groznica raste, Lidl nastavlja da kao Zvanični partner (Official Partner) UEFA EURO 2024 inspiriše milione ljudi širom Evrope da u skladu sa vrednostima zdravijih izbora, timskog duha i sporta biraju aktivan život i sveže namirnice, koje se u Lidl prodavnicama širom Evrope i Srbije mogu pronaći po pristupačnim cenama. Unapređenjem i razvojem procesa i asortimana Lidl olakšava donošenje odgovornijih odluka potrošačima prilikom kupovine zdravijih i održivo proizvedenih namirnica koje su pristupačne za sve.
Lidl iz Srbije na Evropsko prvenstvo poslao i navijače i najmlađe pratioce igračima
Približno 100 navijača iz Srbije biće u prilici da isprate Evropsko prvenstvo u fudbalu direktno sa terena uz podršku Lidla Srbija. Kompanija se postarala da kroz dve sprovedene nagradne igre putem Lidl Plus aplikacije potrošači iz Srbije dožive jedinstveno iskustvo na ovom fudbalskom spektaklu. Pored potrošača, i Lidl zaposleni koji su bili srećne ruke imaće priliku da ove posebne trenutke dožive sa terena i tribina.
Deca iz Srbije će imati priliku o kakvoj sanjaju, a to je da drže za ruke reprezentativce i zajedno sa njima izađu na teren. Za srećne dobitnike, kompanija pokriva sve troškove putovanja, smeštaja i ulaznica, različitih aktivnosti poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti, i na taj način pruža dobitnicima potpuno bezbrižno iskustvo u Nemačkoj ovog leta.
Za nekoga je utakmica važna, a neki uživaju u procesu. Lidl je pak ove godine pokazao da se najvažnije utakmice ne igraju samo na terenu i dao podršku zdravijim izborima i potrebama potrošača za njihova najlepša iskustva i pobede.
(Telegraf.rs/PR)