Da li je ovo najkontroverznija reklama u Srbiji? Oglasio se naručilac i sve priznao

E. S.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Nema ljubitelja sporta koji nije video ovu reklamu u poslednjih mesec dana, a reakcije su bile različite, ali uglavnom negativne

Printskrin: Youtube/Soccer Bet

Ljubitelji sporta u Srbiji koji gledaju utakmice putem TV-a, dožive pravo "bombardovanje" reklamama kladionica tokom samog meča koji gledaju, a posebno tokom poluvremena ili u pauzama.

Mnoge to iritira, a dok se izređaju sve kladionice koje imaju svoje reklame, mnogi i zabprave na meč.

Reklama koja nije mogla da prođe nezapaženo poslednjih mesec dana je ona koju je uradila kladionica Soccerbet. U pitanju je reklama u kojoj su u glavnim ulogama glumac Vuk Kostić i voditelj Ognjen Amidžić, koji se takmiče "ko ima duži?", gde se jasno aludiralo kroz reklamu i na polni organ, jer postoji scena iz toaleta gde Amidžić i Kostić vrše nuždu jedan do drugog, gde jedan drugog pogleda "dole" i ostane u čudu.

Reklama je bez sumnje jedna od najkontroverznijih koje su viđene u Srbiji i izazvala je različite reakcije. Mnogima je degutantna, bilo je i nekih kojima je simpatična, ali svakako nije nikoga ostavila ravnodušnim.

Kao što je ovo reklama kakvu dosad nismo videli, tako je i prati i još nešto što se retko viđa, a to je samo oglašavanje kladionice Soccerbet, koja je odlučila da reaguje posle osluškivanja javnosti, pa je tako

izdala saopštenje u kojem je istaknuto da se zalaže za regulaciju reklamiranja kladionica, i da se reklamiranje igara na sreću ograniči, što je zaista neverovatna stvar da jedna kladionica to traži.

Takođe, iz najkontroverznije reklame su izbačeni delovi koji su mnogim gledaocima bili sporni, a sada je na naslovnoj strani Soccerbeta jasno izmenjen slogan i više nema nikakvog aludiranja - "ko ima najduži tiket".

Ako se na kraju usvoji predlog Soccerbeta, da se reklamiranje kladionica reguliše i ograniči, to bi moglo da donese i veliki dobitak za sve ljubitelje sporta, kojima smeta preterano reklamiranje kladionica, gde se u pauzama ređaju kladionica za kladionicom u svojim reklamama.

Saopštenje Soccerbet kladionice povodom najkontroverznije reklame

- Reklama ponekada izaziva šok i svako od nas voli da opipava limite, bez obzira na sferu delovanja. To nam je bila ideja vodilja u prethodnim kampanjama. Međutim, humor je na ovim prostorima rastegljiva kategorija, kao i granica prihvatljivog, provokacija je nesto što se podrazumeva - u tom smislu se ipak ništa novo nije desilo. S tim ciljem smo i kreirali ovu kampanju da vidimo dokle to može da ide, gde se nalazi ta granica prihvatljivog, a sve sa najvećom nagradom koju je ijedan od priređivača igara na sreću ikada dao. I upravo su nam vaše reakcije potvrdile ono što mi već dugo podržavamo, a to je da je potrebno da se reguliše reklamiranje kladionica.

- Soccerbet se zalaže za ograničenje reklamiranja igara na sreću. Dva najveća udruženja priređivača igara na sreću, među kojima je i Soccerbet, su pokrenula inicijativu zajedno sa legislatorima za izmenu zakona o reklamiranju. Prihvatamo odgovornost da smo ovaj put prešli granicu društveno prihvatljivog, i žao nam je ako je neko usled emitovanja bilo kog našeg sadržaja doživeo nelagodu.

- Iz tog razloga smo izmenili sve sporne delove reklame, ali ne menjamo dobru stranu kampanje, jer i dalje donosimo velike nagrade za srećne novogodišnje praznike - po milion dinara svake nedelje za top 5 majstora sportskih tiketa i stan u Beogradu na vodi za najvećeg majstora klađenja.

- Da sport ostane sport, a da zabava ne prelazi granicu. Sportski pozdrav, vaš Soccerbet.

Pogledajte i spornu reklamu:

(Telegraf.rs)